دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
پیشنهاد فرماندار بهشهر به استاندار مازندران
فرماندار بهشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: بهشهر پایتخت دوم صفویه پس از اصفهان است، از استاندار مازندران می خواهیم که تفاهمنامه خواهرخواندگی بین بهشهر و اصفهان برای بحث گردشگری خوانده شود.
تفاهمنامه خواهرخواندگی بین بهشهر و اصفهان انجام شود

به گزارش آوای خزر از بهشهر، سید خالق سجادی صبح امروز در جلسه شورای اداری بهشهر اظهار کرد: این شهرستان با 170 هزار جمعیت دارای دو بخش، چهار دهستان و 80 روستا و دارای یک ناحیه، یک شهرک صنعتی و همچنین یک منطقه ویژه اقتصادی است، و در حالیکه میزان بیکاری در مازندران 12 درصد است این رقم در بهشهر به 15 درصد می رسد.

وی افزود: باوجود اینکه زیرساختهای زیادی داریم اما میزان بیکاری در این شهرستان بسیار بالا است، حتی بندر امیرآباد نیز در جذب نیرو کمتر از افراد بومی استفاده می کند.

فرماندار بهشهر گفت: در سال گذشته تمام اعتبارات شهرستان جذب شد و در سالجاری نیز تاکنون 73 درصد اعتبارات جذب شده است.

سجادی با اشاره به برخی از فعالیتها در حوزه کشاورزی بیان کرد: در بخش کشت گیاهان دارویی بیش از 50 هکتار از اراضی بالادست برای این منظور اختصاص یافت که به 200 هکتار رسیده و تا 2 هزار هکتار نیز قابلیت افزایش دارد، جهت زراعت چوب نیز 400 هکتار از اراضی بانک زمین اختصاص یافته است، 50 هکتار زمین برای ساخت گلخانه در اراضی پایین دست بهشهر داریم اما در حال حاضر متوقف است.

وی ادامه داد: در بخش گردشگری میانکاله را داریم اما هنوز نتوانستیم استفاده بهینه ای از آن داشته باشیم. در منطقه تفریحی توریستی عباس آباد سه اداره آب منطقه ای، منابع طبیعی و گردشگری مسوولیت دارند اما مدیریت آن یکپارچه نیست و وحدت رویه وجود ندارد و حتی تاکنون به یک سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار نشده است.
فرماندار بهشهر گفت: مجموعه چشمه عمارت برای گردشگری نیاز به امکانات دارد، برای صفی آباد بهشهر نیز امیدواریم در بخش گردشگری اتفاق خوبی بیفتد.

سجادی در پایان با اشاره به اینکه بهشهر پایتخت دوم صفویه پس از اصفهان است، از استاندار مازندران خواست که تفاهمنامه خواهرخواندگی بین بهشهر و اصفهان برای بحث گردشگری خوانده شود.

انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها