دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
مجید ناصری نژاد درواکنش به امضای توافق عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی و بحرین  در کاخ سفید ،گفت: عربستان به عنوان بزرگترین کشور عضو شورای همکاری های خلیج فارس تاثیر زیادی بر سایر کشورهای عربی منطقه دارد و امروز آل سعود برای جبران ضعف خود به آمریکا و رژیم صهیونیستی پناه برده است.

به گزارش آوای خزر، نماینده مردم شادگان درمجلس بابیان اینکه نگاه آمریکایی ها به کشورهای  منطقه ابزاری است و سیاست آنها تفرقه افکنی برای منافع چپاول گرایانه خویش است، مطرح کرد: برخی از کشورهای عربی باید بدانند که آمریکا نمی‌تواند پشتوانه قوی برای آنها باشد؛ آمریکا تا زمانی که آنها پول داشته باشند؛رفیقشان است.
وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل برای آسیب رساندن به جمهوری اسلامی در صدد تقویت حضور خود در منطقه است، تاکید کرد: ایران باید نسبت به حضور اسرائیل در منطقه حساس باشد و به سایر کشورها هم هشدار جدی دهد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس با تاکید براین که آمریکا و غرب در طول تاریخ هیچ گاه جز ستم به مسلمانان و استعمار و چپاول اموال آنها هدف دیگری را دنبال نکرده اند،خاطرنشان کرد:ترامپ در تلاش است از رهگذر عادی سازی روابط بین اعراب و اسرائیل در انتخابات پیش رو،حمایت لابی صهیونیستی را جلب کند. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس،افزود:ترامپ می‌خواهد به دوشیدن کشورهای عربی منطقه ادامه دهد و منافع بیشتری را به جیب بزند.

ناصری نژاد با بیان اینکه حضور اسرائیل در منطقه می تواند برای امنیت ملی کشورهای عضو محور مقاومت چالش برانگیز باشد،خاطرنشان کرد: حضور رژیم صهیونیستی در سواحل خلیج فارس می تواند برای امنیت این آبراه استراتژیک مشکل آفرین باشد.

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در طول تاریخ سرسپردگانی مانند صدام و محمدرضاشاه خائن را که بیشتر از عربستان هم هزینه کردند را کنار زد،تصریح کرد: کشورهای عربی باید بدانند که دیر یا زود آمریکا آنها را کنار می زندو پشتیبان مطمئنی برای آنها نخواهد بود و آنها باید برای ثبات و امنیت منطقه با کشورهای همسایه رابطه قوی تری داشته باشند./خانه ملت

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار