دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۸
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی قطب آموزش پهپاد در ارتش به شمار می‌رود، گفت: در زمینه ساخت و آموزش شبیه سازها به خودکفایی رسیده‌ایم و قادر به تعمیر و ساخت بسیاری از قطعات و تجهیزات هوایی هستیم.

به گزارش آوای خزر، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نیروی هوایی، نیرویی تجهیزات محور است و بعد از پیروزی انقلاب نیز تحریم نیروهای مسلح ما از نیروی هوایی آغاز شد به طوری که تمامی مستشاران نظامی از کشور خارج شده ولی با رهنمودهای امام خمینی (ره) و همت و تلاش جهادی کارکنان فنی و دلاوری خلبان‌های خود توانستیم هشت سال دفاع مقدس را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به تاسیس اولین جهاد خودکفایی در نهاجا افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری اولین جهاد خودکفایی در نیروی هوایی ارتش تاسیس شد و کارکنان فنی نهاجا به کمک دانشمندان دانشگاه‌ها و مراکز صنعتی کشور و با مشارکت وزارت دفاع و شرکت‌های دانش بنیان شروع به ساخت و تعمیر قطعات هواپیما و انواع تجهیزات هوایی کردند.

وی ادامه داد: امروز با ساخت جت آموزشی یاسین و جنگنده شکاری کوثر که مجهز به آخرین تجهیزات روز دنیاست به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم. علاوه بر این در زمینه ساخت و آموزش شبیه سازها به خودکفایی رسیده‌ایم و قادر به تعمیر و ساخت بسیاری از قطعات و تجهیزات هوایی شده‌ایم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی گفت: در دو رزمایش گذشته تمامی تجهیزات و مهمات استفاده شده در این رزمایش‌ها اعم از موشک‌های هوا به هوا، هوا به زمین، انواع بمب‌ها و پهپادها به دست جوانان آینده ساز ایران اسلامی ساخته و ارتقا پیدا کرده‌اند و امروز به طور خاص، نیروی هوایی قطب آموزش پهپاد در ارتش به شمار می‌رود.

امیر سرتیپ واحدی خاطر نشان کرد: با تدابیر حکیمانه و عالمانه مقام معظم رهبری امروز شاهد همدلی و وحدت عمیق بین تمامی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی هستیم و تجربه ثابت کرده است که تمام موفقیت‌ها و پیروزی‌ها داخلی و بین المللی در سایه وحدت و پیروی از ولایت فقیه به دست آمده است./خبرآنلاین

 

انتهای پیام/1005

برچسب ها: پهپاد ، ارتش ، ایران
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار