دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
چرا مدیرعامل استقلال برکنار شد
احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال، از کار برکنار شد؛ او که چند روزی را با شایعه اخراج قریب‌الوقوعش سر کرده بود، در حالی از باشگاه استقلال رفت که خبر توافق اولیه با الکس نوری را به‌عنوان سرمربی جدید داده بود. درواقع سعادتمند اندکی بعد از آنکه گفت با مربی ایرانی- آلمانی به توافق اول رسیده و فقط منتظر نظر هیئت‌مدیره است، از کار برکنار شد. نکته عجیب آنکه حکم برکناری و دلایل برکناری‌اش را همان اعضای هیئت‌مدیره زدند که سعادتمند گفته بود منتظر چراغ سبز آنها است تا الکس نوری را به ایران بیاورد و روی نیمکت استقلال بنشاند.
به گزارش آوای خزر،هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در شرایطی عذر سعادتمند را خواست که برای برکناری او هشت دلیل عنوان کردند. دلایلی که در زیر می‌آیند و به آنها اندکی توضیح برای روشن‌شدن بیشتر شرایط اضافه شده است.
1- سفر نابهنگام و بی‌نتیجه آقای سعادتمند به ایتالیا که برخلاف ادعاها و براساس اسناد موجود می‌شد دیرتر انجام شود و بدتر از آن مصاحبه جنجالی تلویزیونی و مصاحبه رسانه‌ای بعد از جلسه هیئت‌مدیره که باعث برهم‌خوردن تمرکز تیم و درنتیجه ازدست‌رفتن جام حذفی شد.
این مورد را دیگر همه هواداران فوتبال می‌دادند؛ سعادتمند درحالی‌که استقلال درگیر دربی و فینال جام حذفی بود، به ایتالیا سفر کرد تا با استراماچونی برای بازگشت صحبت کند. او بعد از بازگشت از ایتالیا و در شرایطی که استقلال فینال جام حذفی را از دست داد، در گفت‌وگو با برنامه‌ای تلویزیونی عنوان کرد برای گرفتن تخفیف رفته و قصد بازگرداندن استراماچونی را نداشته است. البته او در همان گفت‌وگو که پیش از فینال جام حذفی صورت گرفت، برای فرهاد مجیدی، مربی وقت استقلال، خط‌و‌نشان کشید که اگر قهرمان جام حذفی نشود، از کار برکنار می‌شود.
2- اهمال آقای سعادتمند در پرداخت طلب آقای وینفرد شفر که باعث بسته‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات و در نتیجه محرومیت تیم از حضور بازیکنان جدید در لیگ قهرمانان آسیا شد.
این یکی از آن دست مواردی است که بسیاری از هواداران را عصبانی کرده است؛ در شرایطی که همه اعضای باشگاه استقلال می‌دانستند اگر غرامت شفر را ندهند، پنجره نقل‌و‌انتقالاتی‌شان بسته می‌شود، سعادتمند بی‌خیال این موضوع شد تا هم‌و‌غمش را بگذارد برای آوردن استراماچونی. استقلال هم اگرچه چند بازیکن جدید خرید ولی چون باشگاه محروم بود، نتوانست قرارداد آنها را ثبت کند. در نتیجه خریدهای جدید هرگز در لیگ قهرمانان کمکی به وضعیت استقلال نکردند.
3- رفتارهای خلاف شأن باشگاه در نقل‌و‌انتقالات و حضور سؤال‌برانگیز در یک هتل به‌جای ساختمان باشگاه، همچنین همراهی شائبه‌برانگیز برخی افراد در اتاق مذاکره که باعث ورود نهادهای نظارتی به موضوع نقل‌و‌انتقالات باشگاه استقلال شد.
حرف‌و‌حدیث درباره این یک بند زیاد است؛ مشخص نیست چرا یکی از هتل‌ها خاص تهران محل مذاکره مدیرعامل با بازیکنان مدنظر باشگاه بود؛ یکی، دو روزنامه ورزشی خبر داده بودند این هتل به پیشنهاد دلال‌ها بوده و همین دلال‌ها در طبقات بالاتر، نقل‌وانتقالات باشگاه را کنترل می‌کردند.
4- قراردادهای اقتصادی بی‌نتیجه و بدون تأمین نظر هیئت‌مدیره که باعث بروز مشکلات مالی برای استقلال شد.
برخلاف ادعای مطروحه ازسوی احمد سعادتمند که بیش از 100 میلیارد عایدی در یک فصل برای باشگاه از طریق اسپانسرها خواهد داشت، رسما چنین موضوعی عملی نشد.
5- خروج ارز از کشور بدون مجوز هیئت‌مدیره و بانک مرکزی که باعث وهن باشگاه استقلال شد.
این داستان هم عجیب است؛ سعادتمند قصد سفر به قطر برای همراهی استقلال در لیگ قهرمانان را داشت ولی بی‌خبر(!) صدهزار دلار با خودش به فرودگاه برد به این امید که به‌راحتی از گیت عبور کند. او مورد بازجویی قرار گرفت، بخش زیادی از دلارهایش مسدود شد و یکی از اعضای باشگاه هم به جایش برای ادامه بازجویی با مسئولان نیروی انتظامی راهی شد!
6- اتفاقات تأسف‌برانگیز در کشور قطر، به‌ویژه در فرودگاه دوحه که دون شأن باشگاه استقلال بود.
بگومگوی بازیکنان با اعضای پزشکی باشگاه که کار را به نیمچه درگیری فیزیکی هم کشاند. گفته شده پلیس قطر برای خاتمه‌دادن به این درگیری مداخله کرده است.
7- طرح مسائل داخلی و محرمانه باشگاه در سایت رسمی باشگاه به‌جای مدیریت بازیکنان و حل‌وفصل مشکلات که باعث خدشه‌دارشدن حیثیت و اعتبار باشگاه استقلال شد.
این موضوع احتمالا به مطرح‌کردن قلیان‌کشیدن بازیکنان استقلال، شب‌زنده‌داری‌شان و البته تا لنگ ظهر خوابی‌شان ازسوی مدیرعامل مطرح شده است.
8- بازی با احساسات هواداران باشگاه استقلال به بهانه بازگرداندن استراماچونی سرمربی سابق باشگاه.
این‌هم موضوعی تکراری است؛ سعادتمند می‌گویند همه تلاشش را برای بازگرداندن استراماچونی کرده و حتی عدد و رقم پیشنهادی را هم رو کرده است ولی استراماچونی می‌گوید همه‌چیز کذب است و دروغ‌گویی را باید تمام کرد.
 
انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها