دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
رهبر انقلاب، دمکراسی را صورت انتخابات آمریکا و حاکمیت سرمایه را باطن آن می‌دانند و با تاکید بر نبود دمکراسی واقعی در انتخابات این کشور، به غلبه حزب سالاری بر مردم سالاری و بی توجهی به آرای مردم در انتخابات آمریکا اشاره می‌کنند.
به گزارش آوای خزر، در این پژوهش بیانات رهبر انقلاب از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۹۵ درباره " انتخابات آمریکا" بررسی، شاخص یابی و محوربندی شده است.

رهبر انقلاب از افشای واقعیت‌های آمریکا در سخنرانی‌ها و مناظره‌های نامزد‌های انتخابات این کشور سخن می‌گویند و در این باره به اذعان آن‌ها به وجود بحرانِ اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی و اخلاقی، اذعان به وجود فقر و تبعیض، اذعان به نژادپرستی، اذعان به لگدمال کردن حقوق بشر، اذعان به از بین رفتن ارزش‌های انسانی و اذعان به جنگجویی آمریکا اشاره می‌کنند.

تفاوت نداشتن احزاب آمریکا برای جمهوری اسلامی نکته دیگری است که در بیانات رهبر انقلاب به آن اشاره شده است؛ عملکرد دشمنانه هر دو حزب آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران و مسابقه نامزد‌های ریاست جمهوری آمریکا در بدگویی از ایران محور‌هایی است که از بیانات رهبر انقلاب در این باره به دست آمده است.

رهبر انقلاب، دمکراسی را صورت انتخابات آمریکا و حاکمیت سرمایه را باطن آن می‌دانند و با تاکید بر نبود دمکراسی واقعی در انتخابات این کشور، به غلبه حزب سالاری بر مردم سالاری و بی توجهی به آرای مردم در انتخابات آمریکا اشاره می‌کنند.

کلوپ سیاسی بودن احزاب در آمریکا موضوع دیگری است که از بیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات آمریکا استخراج شده است؛ ایشان معنای حزب در آمریکا را "انتخاب افراد با بده بستان‌های سیاسی و اقتصادی و چشم‌بسته و گوش‌بسته رای دادن مردم به آنها" می‌دانند بر باشگاه‌های کسب قدرت بودنِ احزاب در آمریکا تاکید دارند.

رهبر انقلاب همچنین نقشِ سرمایه و پول را در انتخابات آمریکا بسیار مهم می‌دانند و در این باره از حکومت کارتل‌ها و تراست‌ها و کمپانی‌های بزرگ در انتخابات آمریکا و تسلط صهیونیست‌ها و لزوم داشتن حمایت آن‌ها و شبکه سرمایه‌داریِ خونخوارِ بین‌المللی برای ورود به میدان انتخابات آمریکا سخن می‌گویند.

بی عدالتی و تقلب در انتخابات آمریکا شاخص دیگری است که از بیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات آمریکا به دست می‌آید. لحاظ کردن وابستگی‌های حزبی در بررسی صلاحیت‌ها در آمریکا، نبود عدالت در استفاده برابر نامزد‌ها از رسانه‌های ملی و دولتی برای تبلیغات، اجازه ندادن به مخالفان برای ورود به حاکمیت، تقلب و حاکمیت اقلیت بر اکثریت از محور‌هایی است که در این راستا ارزیابی می‌شود./پژوهشگر:امید جلوداریان

انتهای پیام/1005

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها