دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
ستاد خدمات سفر مازندران/6 فروردین
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران بر لزوم برند سازی محصولات استان با موضوع "سوغات سفر " تاکید کرد وگفت: اداره کل میراث فرهنگی عملیاتی شدن روستا کالا را پیگیری کند تا جوانان تحصیلکرده محصولات خود را آنلاین به فروش برسانند تا پاسخی به نیاز اشتغال آنان باشد.
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تاکید کرد:لزوم برند سازی محصولات با موضوع سوغات سفر در مازندران


به گزارش آوای خزر از ساری، محمد اسلامی صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در محل دبیرخانه ستاد در اداره کل گردشگری استان با بیان اینکه نوروز فرصت نو شدن نه فقط برای طبیعت بلکه برای ما انسان ها است ، گفت: نه تنها باید خانه ها در فصل نو شدن خانه تکانی شود بلکه باید در خودمان هم تحولی ایجاد کنیم .


رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تحول و دگرگونی را فرصت رشد و نمو جوامع بشری دانست و اظهارداشت: خدا را شکر می کنیم که نیاکان نوروز را که جلوه ی زیبای خدا برای ما نمایان می کند برایمان به یادگار گذاشتند تا از این فرصت برای رشد و تعالی بهره ببریم.


اسلامی ابراز امیدواری کرد: در سال ۹۷از دغدغه های مردم کم  و بر رفاه و روان سازی امورات بیافزائیم تا سال رونق و شتاب بخشی به جریان سازندگی، نشاط اجتماعی باشد.


وی ستاد اجرایی خدمات سفر را جلوه ای از حضور عنوان کرد و افزود: باید به جلوه ماندگار در دستگاه های اجرایی تبدیل شود و با هم بودن، هم افزایی و همگرایی را باید حفظ و آن را به دیگر امورات تسریع داد.


رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ادامه داد: ۱۲کمیته ستاد خدمات تنها ۱۲نهاد نیستند بلکه ۱۲جریان هستند که باید این ظرفیت ها را  در استان هماهنگ کنیم زیرا ظرفیتی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد.


اسلامی بر لزوم حفظ روحیه هماهنگی و هم افزایی بین دستگاها در طول سال جاری تاکید کرد.


وی از دبیران کمیته های مرتبط درباره شمار تردد در جاده های استان و خودروها سوالاتی پرسید و  اظهار کرد: برای کم کردن بار ترافیک محورهای استان باید بر روی راه اندازی راه آهن سریع السیر به همراه آزاد راه کناره کار کنیم.


 وی با بیان اینکه پروژه راه آهن سریع السیر مطالبه گری جذب سرمایه گذار است ،تاکید کرد: به لحاظ اقتصادی و توسعه مسیر  باید این پروژه سریع تر و قوی تر حل و با جدیت  دنبال شود.


رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، خاطرنشان کرد:  سه پل اساسی جاده هراز به تازگی گلنگ زنی و اگر شرایط به لحاظ پیمانکار تامین شود باز هم اتمام آن زمانبر و ۳۰ماه به طول می انجامد.


اسلامی تنها راه اساسی و برون رفت از مشکل ترافیک محورها و بار سنگین تردد را عملیاتی کردن راه آهن سریع السیر عنوان کرد.


وی با اشاره به برپایی بازارچه های نوروزی و نمایشگاه های صنایع دستی در جای جای استان، اذعان داشت: باید این بازارچه ها مختص به نوروز نبوده و دائمی باشد .


استاندار مازندران بر لزوم برند سازی محصولات استان با موضوع "سوغات سفر " تاکید کرد وافزود: اداره کل میراث فرهنگی عملیاتی شدن  روستا کالا را پیگیری کند تا جوانان تحصیلکرده محصولات خود را آنلاین به فروش برسانند تا پاسخی به نیاز اشتغال آنان باشد.


اسلامی با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دستی و جشنواره ها در برخی شهرستانهای مازندران اظهار داشت: این نمایشگاهها ضمن تحقق بخشی به شعار امسال (حمایت از کالای ایرانی)   میتواند کمککار بزرگی برای معرفی و برندسازی محصولات تولیدی مازندران خصوصا محصولات تولید روستا در بخش صنایع دستی باشد و یکی از تلاشهای ما در سال97 نیز این است که بتوانیم کانون تولید که در روستاها قرار دارند را بویژه در بخش صنایع دستی تقویت کنیم.


وی افزود:در بحث روستا کالا، اداره میراث فرهنگی با جدیت پیگیر باشدچرا که می تواند کمک بزرگی به اشتفال جوانان باشد و حتی تا مرحله فروش آنلاین هم باید پیش بروند.

ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران

 



مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: