دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
فرمانده انتظامی مازندران:
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به سال "حمایت از کالای ایرانی"، یکی از برنامه های مهم پلیس در سال 97 را طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمود میرفیضی" صبح امروز در جمع فرماندهان ومسئولان انتظامی استان و شهرستان های تابعه در سالن "غدیر" ستاد فرماندهی انتظامی استان در ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه نظم و امنیت، ایام ماه رجب و در پیش بودن بعثت حضرت رسول اکرم (ص) را تبریک گفت.

وی در ادامه از تلاش و زحمات همه همکاران در سال 1396 و همچنین در ایام تعطیلات نوروز در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح استان قدردانی کرد و افزود: در ایام تعطیلات نوروز با توجه به افزایش 22 درصدی سفرهای نوروزی، نیروی انتظامی از جمله دستگاه های برتر در حوزه خدمات رسانی به مردم عملکرد بسیاری خوبی در حوزه های مختلف داشته که موجب افزایش رضایتمندی مردم و مسئولان شده است .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت، آسایش و آرامش در جامعه نوعی عبادت جمعی و اجتماعی است ، افزود: باید از این خدمت به عنوان یک فرصت استفاده کرد چرا که خدمت به مردم در این لباس مقدس یک افتخار است.

سردار میرفیضی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سال"حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری را هدفمند و برای همه مردم و مسئولان کشور یک تکلیف دانست که همگان باید در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی برای اعتلای کشور گام بردارند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اولویت برنامه های پلیس در سال 1397، اذعان داشت: یکی از اولویت های برنامه های پلیس در سال جاری طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است .

سردار میرفیضی کاهش جرایم و افزایش کشفیات را از دیگر اولویت های پلیس در سال جاری برشمرد و افزود: افزایش کشفیات موادمخدر، جمع آوری معتادان متجاهر و تغییر ویترین اجتماعی جامعه، کاهش حوادث رانندگی و ساماندهی عبور ومرور، نظارت بر بازار و برخورد با اراذل و اوباش، ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی و موضوع عفاف و حجاب از دیگر برنامه ها و اولویت های پلیس در سال جاری است.

فرمانده انتظامی استان مازندارن با بیان اینکه همه اقدامات و فعالیت های پلیس باید منجر به رضایتمندی مردم شود، تصریح کرد: باید با کار و تلاش جهادی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه گام برداشت.

انتهای پیام/1000

اخبار انتظامی مازندران

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار