دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
حسن خیریانپور تشکیل کنسرسیوم های صادراتی را یکی از اقدامت بسیار مناسب برای افزایش رقابت پذیری در کشورهای هدف عنوان واظهار داشتند: اداره کل صمت استان واتاق بازرگانی،صنایع ،معادن وکشاورزی استان نسبت به پیگیری واجرایی شدن این موضوع باید اقدامات لازم را بعمل آورند. ‎

به گزارش آوای خزر،حسن خیریانپور با بیان این خبر در حاشیه دومین جلسه کارگروه توسعه صادرات  افزود : در این جلسه  ضمن تشریح وضعیت  تولید استان با اشاره  به  توانمندی های صادراتی استان بویژه در مرکبات وکیوی احداث پایانه های صادراتی استان را یکی از نقاط قوت این بخش معرفی و  بر تلاش جدی همه دستگاهها وتشکل ها برای حصول صادرات در مقیاس بزرگ تاکید گردید .

وی ادامه داد :  صادرات محصولات کشاورزی بخشی از کالا های صادراتی استان از سایر گمرکات کشور  به کشورهای هدف صادر می گردد که نیاز  است توجه جدی برای تسهیل شرایط صادرات از استان  صورت گیرد.
ایشان تشکیل کنسرسیوم های صادراتی را یکی از اقدامت بسیار مناسب برای افزایش رقابت پذیری در کشورهای هدف عنوان واظهار داشتند:  اداره کل صمت استان  واتاق بازرگانی،صنایع ،معادن وکشاورزی استان  نسبت به پیگیری واجرایی شدن این موضوع باید اقدامات لازم را بعمل آورند.
ایشان ضمن  تقدیر وتشکر از زحمات صادر کنندگان  بعنوان پیشقراولان عرصه  اقتصادی یکی از شاخصه های مهم در حفظ و ماندگاری در بازارهای هدف را کاهش هزینه های تمام شده محصولات صادراتی عنوان وبر بهره گیری از  ظرفیت های  اتحادیه اقتصادی  اوراسیا برای افزایش مبادلات تجاری  تاکید کردند.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: