دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد:
حل مشکلات مردم با تفکر بسیجی قابل اجراست/اجرای 200 برنامه فرهنگی در هفته بسیج شهرستان محمودآباد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد گفت:هفته بسیج بهانه ایست برای تبیین کارنامه درخشان و عملکرد بسیجیان و ما بایستی در این هفته عملکرد بی منت بسیجیان را لرای مردم نشان دهیم و در شرایط کنونی حل مشکلات مردم با تفکر بسیجی قابل اجرا می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد:
حل مشکلات 
به گزارش آوای خزر از شهرستان محمودآباد،اسماعیل ابراهیم‌نژاد عصر امروزدر نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه در ۵ آذر ۵۸ بسیج مستضعفین توسط امام (ره) تشکیل شد، اظهار کرد: شاخص‌ترین برنامه ما در هفته بسیج گشت رضویون است که در راستای خدمات‌رسانی و تبیین عملکرد بی منت بسیج به مردم است.
وی افزود: در ششمین روز از هفته بسیج که مصادف با ۵ آذر ماه و تشکیل بسیج مستضعفین است بخاطر شرایط کرونایی ما تجحمع بسیجیان را همانند سال های قبل نداریم و با همکاری بسیج سازندگی افتتاح پروژه محرومیت‌زدایی مسکن معسرین بسیجی و شروع عملیات اجرایی یادمان ۳ شهید در روستای گل محله محمودآباد است.
فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با تاکید بر اینکه بسیجیان امروز در عرصه فرهنگی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: زمانی در جنگ و ۸ سال دفاع مقدس بسیجیان پای کار بود و امروز در عرصه خدمت رسانی بی منت به مردم فعالیت می‌کنند چون بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری انکار بسیج،انکار بزرگترین ضرورت برای مصلحت کشور است بدین خاطر بسیجیان در تمامی شرایط در حال خدمت به مردم هستند.
ابراهیم‌نژاد با توجه به فلفه وجودی تشکیل بسیج،عنوان کرد: بسیج همیشه پای حفظ نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و سنگر امروز کمک مردم است که در قالب کمک مومنانه تاکنون در دو مرحله انجام شده است و کماکان ادامه خواهد داشت چون ذات بسیج خدمت رسانی به مردم می باشد.
وی خاطر نشان کرد:اگر مسئولی امروز بخواهد فاصله بین خود را با مردم کم کند باید تفکر بسیجی داشته باشد وهفته بسیج امسال با شعار بسیج پیشرو در خدمت و امید آفرین خواهد بود که تمامی برنامه‌ها با حفظ پروتکل‌های بهداشتی همانند هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد در پایان گفت:با توجه به اینکه محوریت هفته بسیج امسال بر اساس خدمت‌رسانی به مردم است، برنامه‌هایی از جمله گشت رضویون، ویزیت رایگان، اردوی جهادی، نهضت روشنگری، برگزاری مسابقات مجازی مانند دلنوشته و نقاشی با رویکرد بسیج، تقدیر از کادر درمانی، عطرافشانی از گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، آبروی محله، فضاسازی تبلیغی و اطلاع رسانی نسبت به این ایام و معرفی بسیجی شاخص شهرستان در حدود 200 برنامه فرهنگی توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و پایگاه های بسیج اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار