دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
رئیس دفتر رئیس جمهور برندسازی و تجاری‌سازی محصولات صنایع دستی استان را در راستای تحقق برنامه‌های جهش تولید ضروری دانست.
 

به گزارش آوای خزر، به نقل از استانداری مازندران، در نامه محمود واعظی به سازمان برنامه بودجه، تخصیص اعتبار توسعه باغات در اراضی شیبدار در شهرستان‌های مستعد استان از ردیف ملی پیش بینی شده، خصیص اعتبار توسعه زراعت چوب از ردیف ملی پیش بینی شده و تخصیص اعتبار پروژه احیاء و توسعه نوغانداری ( پرورش کرم ابریشم ) با تاکید بر تکمیل زنجیره ارزش تولید از ردیف ملی پیش بینی شده در راستای تحقق برنامه های جهش تولید در مازندران مورد تاکید قرار گرفت.

وی همچنین خواهان تخصیص اعتبار توسعه پروژه های مردمی پایگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان از ردیف ملی پیش بینی شده شد.

وی در نامه ای به وزیر صنعت؛ معدن و تجارت در راستای تحقق برنامه‌های جهش تولید سال ۹۹ مازندران تسریع در واردات تجهیزات مورد نیاز جهت تکمیل تاسیسات و راه اندازی کارخانه های پسماند استان شامل ( استقرار کارخانه بازیافت و پردازش ۵۵۰ تنی آمل، استقرار کارخانه بازیافت و پردازش ۵۰۰ تنی قائمشهر و جویبار، استقرار نیروگاه زباله سوز ۴۵۰ تنی ساری، نیروگاه زباله سوز ۲۰۰ تنی نوشهر، کارخانه کمپوست و سیستم تصفیه شیرابه ۲۵۰ تنی بابل، کارخانه کمپوست و سیستم تصفیه شیرابه ۲۵۰ تنی تنکابن و کارخانه کمپوست و سیستم شیرابه ۲۵۰ تنی نور ) را درخواست کرد.

در این نامه استفاده از تجهیزات و امکانات معادن استان جهت تسریع در بهسازی محور دوآب--خطیرکوه-شهمیرزاد و همکاری جهت برندسازی و تجاری سازی محصولات صنایع دستی استان برای صادرات درخواست شده است.

در مکاتبه جداگانه رئیس دفتر رییس جمهور به رییس کل بانک مرکزی هم، رفع مشکلات و موانع ۴۳ پروژه بدلیل عدم هماهنگی و وحدت رویه در بین بانک های عامل در سطوح ملی و استانی درخواست شد از طریق ابلاغ دستور پرداخت مبلغ ۶۹۱ میلیارد تومان از منابع داخلی بانک استان و تسریع در انعقاد تفاهم بین بانک های عامل و دستگاه‌های اجرایی استان با هدف جذب حدود ۵۱ میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات پروژه های جهش تولید استان در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار