دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
معاون حمل و نقل راهداری مازندران از رسیدگی به ۲۹۹ تخلف حوزه حمل و نقل عمومی در استان خبر داد و گفت: این تخلفات رسیدگی و احکام آن صادر شده است.

به گزارش آوای خزر، علی نصیری اظهار داشت: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل ونقل جاده‌ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین ومقررات مربوطه، در جلسات کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ استان در هشت ماهه سال جاری به ۲۹۹ تخلف حوزه حمل و نقل عمومی در مازندران رسیدگی و احکام آنها صادر شد.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۱ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ برگزار و پرونده ۲۵۱ راننده بررسی و احکام لازم صادر شده که در این میان ۲۱۲ مورد مربوط به تخلفات رانندگان بخش باری و ۳۹ مورد مربوط به تخلفات رانندگان بخش مسافری بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با تاکید بر اینکه جلسات کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل ونقل جاده‌ای برون شهری و کمیسیون ماده ۱۱ برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود، افزود: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری عبارتند از صدور بارنامه بدون اطلاع راننده، سوءاستفاده از کارت هوشمند، عدم پرداخت کرایه حمل، عدم درج کد رهگیری بارنامه، جابجایی بار بدون بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل بارنامه‌های عادی و ترافیکی در جاده‌های استان، صدور صورت وضعیت صوری برای تمدید کارت هوشمند و صدور صورت وضعیت و بارنامه بدون حضور مدیر فنی است.

نصیری در ادامه به برگزاری اولین جلسه کمیسیون ماده ۱۴ در سطح استان اشاره و افزود: در این جلسه به ۸ پرونده تخلف مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی رسیدگی شد./مهر

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار