دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خطاب به مدیران:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خطاب به مدیران استان گفت: اگر مردم مشکل داشته باشند و اگر عامل این مشکل مدیر اصلاح‌طلب باشد تعارف نمی کنیم و آن مدیر را عوض می کنیم، اگر حضور یک مدیر به منافع مردم آسیب می رساند قطعا به منافع دولت هم آسیب می رساند.
تعارفی با مدیران اصلاح‌طلب نداریم/ مدیر آسیب‌رسان باید تغییر کند

به گزارش آوای خزر از نکا، احمد حسین زادگان روز شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید نکا با تقدیر و تشکر از مهندس احمدی به پاس خدمات و زحماتش در طول 3 سال گذشته در سمت فرماندار نکا اظهار داشت: آقای توحیدی فرماندار جدید این شهر نیز از نیروهای خدوم و دلسوز و حامی نظام و دولت با کارنامه بسیار موفق و از نیروهای اصلی و اصیل وزارت کشور هستند و از پایین ترین سطوح مدیریتی خدمت خود را آغاز کرده است.

وی با اظهار تاسف از به کار بردن اصطلاح نامأنوس بومی و غیر بومی بودن گفت: بخشی نگری ها و واگرایی ها مشکلات عمده ای را در استان ایجاد کرده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اظهار داشت: وقتی بحث جابجایی آقای توحیدی مطرح شد افراد زیادی با گرایشهای  مختلف از سوادکوه تماس گرفتند و خواستار ماندن ایشان شدند که این نشان از عملکرد مثبت ایشان دارد.

وی بیان کرد: انتظاری که ما از فرمانداران داریم این است که در شهرستان به عنوان نماینده عالی نظام فضای همدلی ، وفاق و دوستی و نزدیکی را به وجود بیاورند.

***

حسین زادگان ادامه داد: اگر قرار باشد در شهرستان بر سر مسائل جزئی خودمان را درگیر کنیم کار سخت می شود حتی اگر موارد مهم هم باشد ما باید یاد بگیریم با گفتگو مشکلات را حل کنیم و معیار و ملاک را قانون قرار دهیم و خود را ملزم به اجرای قانون کنیم زیرا اگر غیر این باشد ضرر و آسیب متوجه مردم می شود.

عضو شورای اداری مازندران با بیان اینکه در شهرستان ها گرایش ها و گروههای سیاسی مختلفی داریم، گفت: انتظار ما از آقای توحیدی این است همانطور که ثابت کردند روح همکاری و تعامل دارند؛ همان تجربه را در نکا فراهم کنند و از همه ظرفیت ها خصوصا امام جمعه، نماینده و اعضای شورای تامین و شهردار بهره ببرند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان کرد: ما کارگزار نظام و دولت هستیم، ویژگی برجسته نظام ما این است که ما همه امتیازات را به مردم دادیم و اگر کاری انجام می دهیم اول برای رضایتمندی خدا و بعد رضایتمندی مردم باشد.

وی افزود: واقعیت این است که باید سطح رضایتمندی جامعه را بالا ببریم و این فقط با روح تعاون و همدلی و همکاری همه دستگاههای اجرایی اتفاق می افتد. مردم ما حق دارند که زندگی بهتری را داشته باشند چه در حوزه های اقتصادی و چه در حوزه های اجتماعی. اگر چه در حوزه اقتصادی علیرغم همه تلاش هایی که انجام دادیم نتوانستیم رضایت همه مردم را فراهم کنیم اما به جرات می توانم بگویم این دوره یک دوره تاریخی است که همه تلاش کردند تا رضایت مردم را جلب کنند و مشکلات اقتصادی را کاهش دهند.

حسین زادگان اظهار داشت: در این دوره حتی سپاه پاسداران هم به کمک دولت آمده و در حوزه های اقتصادی نیز ورود پیدا کرده و در مناطق محروم با تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی به محرومیت زدایی کمک می کند به خاطر اینکه همه به این نتیجه رسیدند که باید مشکلات اقتصادی جامعه را با همکاری یکدیگر حل کنیم.

حسین زادگان اذعان داشت: البته این فقط وظیفه دولت نیست و همه ما باید تلاش کنیم. برخی با کمک کردن و برخی با مشکل تراشی نکردن. تا اینکه رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

***

وی ادامه داد: اگر دقت کنیم در چند سال اخیر اکثر شعارهای سال همه دارای یک تم اقتصادی هستند این نشان دهنده این است که در حوزه اقتصادی مشکل داریم. در حوزه اجتماعی هم دچار مشکل هستیم و ربطی به این دولت و آن دولت، اصولگرا و اصلاح طلب ندارد خروجی تمام زحمات و تلاشهای 40 ساله ما این است که در حوزه اجتماعی مشکلاتی داریم و مقام معظم رهبری هم با توجه به حساسیت این موضوع جلسات متعددی را سال گذشته با وزیر کشور داشتند و گزارش خواستند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی مازندران بیان کرد: در شهرستان نکا نیز با همه تلاش ها و زحماتی که آقای احمدی کشیدند با نقطه ایده آل و مطلوب فاصله داریم.

حسین زادگان با بیان اینکه اگر قرار است برای مردم کار کنیم باید تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار دهیم، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب این شعار در سر درب تمام ادارات نصب شده است، هرچند که نمی توانیم همه مطالبات مردم را پاسخ دهیم اما «نه» محترمانه را یاد بگیریم.

***

وی با بیان اینکه در جابجایی ها معمولا گروهی موافق و گروهی مخالفند، اذعان داشت: ما شانی جز خدمت نداریم. آقای احمدی از مدیران خوب ما بوده است. تغییر و جابجایی به معنی حذف افراد نیست. جابجایی ها برای ایجاد شرایط بهتر انجام می شود همانطور که آقای احمدی یک روز برای ایجاد شرایط بهتر و مطلوب تر آمد امروز آقای توحیدی برای ایجاد شرایط مطلوب تر جایگزین ایشان شدند. تحقق خواسته های مردم گاهی با جابجایی گاهی با ارتقا سطح کیفی مدیریت ها اتفاق می افتد و در همه جای دنیا مرسوم است.

***

حسین زادگان با اعلام اینکه بعضی ها نقد کردند که چرا این اتفاق در روز پنجشنبه انجام شده است، تصریح کرد:ما مثل فدراسیون فوتبال نیستیم که "فیفا دی" داشته باشیم البته ما زمانی که به آقای احمدی اعلام کردیم تشکر کردند و گفتند 2 رکعت نماز شکر می خوانم. این نگاه قشنگ و خوبی است. از آقای احمدی که فرزند این شهرستان است می خواهیم که کنار این فرماندار قرار بگیرد و تجربیاتش را در اختیار ایشان قرار دهد.

وی ادامه داد: آقای احمدی از دوستان خوب ما و به نوعی دوست همفکر ما است. ما در حوزه اجرایی و دولت تدبیر و امید نگاه‌مان این است که هرکسی با هر تفکری به دستگاهها ورود پیدا می کند باید مشی اعتدالی داشته باشد چرا که مشی اعتدالی است که دلها را نرم می کند و همه را کنار هم قرار می دهد و سود نهایی را مردم می برند.

حسین زادگان بیان کرد: از فرماندار جدید انتظار داریم که با مشی اعتدالی وفاق و همدلی را در شهرستان بیشتر کند و از همه ظرفیتها برای توسعه و آبادانی استفاده ببرد.

وی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند گفت: باید از ظرفیت بانوان در سطوح مدیریتی استفاده کنیم و در جهت ارتقای سطح مدیریتی و ظرفیت ها و توانمندی و ارتقا موقعیت های شغلی آنها تلاش کنیم.

***

عضو شورای اداری مازندران بیان کرد: از آقای فرماندار توقع داریم که در شهرستان نکا برنامه محور عمل کند و از روزمرگی بپرهیزد، ما احتیاج به کارهای نو و برنامه های زمانبندی شده داریم چرا که مردم نکا استحقاق کار و خدمات بیشتر را دارند و مردمی پاک و بی آلایش هستند.

حسین زادگان گفت: انتظار داریم آقای فرماندار نظارت بیشتری بر عملکرد دستگاههای اجرایی داشته باشد. دستگاههای اجرایی شهرستان مثل کابینه فرماندار هستند ما اعتقاد نداریم کسی در حوزه اجرایی در کار فرماندار دخالت کند همه ما براساس قانون شرح وظیفه ای داریم من نمی توانم برای فرماندار معاون انتخاب کنم فقط می توانم نظر مشورتی بدهم بهترین نظر مشورتی را همان دستگاههایی که قانون مشخص کرده می توانند بدهند.

تعارفی با مدیران اصلاح‌طلب نداریم/ مدیر آسیب‌رسان باید تغییر کند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: نظارت بر دستگاههای اجرایی خواسته ای است که از فرماندار داریم و 60 کارگروه را باید تشکیل بدهد، تصمیمات خوبی گرفته می شود اما متاسفانه سرعت و دقت کافی را در اجرا نداریم.

تعامل با ائمه جمعه، برنامه محور بودن، توجه به حقوق شهروندی و تشکیل گروه صیانت از حقوق شهروندی از دیگر مواردی بود که حسین زادگان از فرماندار جدید نکا درخواست کرد.

***

وی با بیان اینکه در تمام شهرستان ها علیرغم اینکه دستگاههای نظارتی هم وجود دارد بازرسی های محسوس و نامحسوس را از گروههای مختلف سیاسی داریم، گفت: اگر مردم مشکل داشته باشند اگر عامل مشکل مدیر اصلاح طلب باشد تعارف نمی کنیم و آن مدیر را عوض می کنیم به صرف یکی بودن گرایش سیاسی نمی گذاریم به مردم ظلم شود. اگر حضور یک مدیر به منافع مردم آسیب می رساند قطعا به منافع دولت هم آسیب می رساند.

حسین زادگان در پایان خطاب به مدیران و فرمانداران استان اظهار داشت: واقعا اگر ببینیم در شهرستانی روند کار خوب پیش نمی رود به مدت زمان مدیریت فرد هم نگاه نمی کنیم ولو اینکه 2 ماه باشد حتما جابجایی انجام می شود چرا که منافع مردم و نظام را ارجح به منافع حزبی و جریانی و شخصی می دانیم.

به گزارش آوای خزر، در پایان مراسم حکم عبدالجواد توحید که پیش از این فرماندار سوادکوه بوده است، به عنوان فرماندار نکا قرائت و از خدمات 3 ساله جعفر احمدی در این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/ 1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: