دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸

به گزارش آوای خزر، جرد کوشنر در مصاحبه با روزنامه «اسرائیل هیوم» مدعی شد: «ما اسرائیل‌دوست‌ترین دولتی بودیم که به خاطر دارم. اما همچنین بزرگ‌ترین حامی اعراب و مسلمانان بودیم. ما میان مردم منطقه اعتماد ایجاد کردیم و این کار باعث شد اعتبار لازم برای پیشبرد طرح‌های خود را به دست آوریم».

داماد ترامپ که در سفر به مغرب به سر می‌برد افزود:‌ «یکی از پروژه‌هایی که بیشترین لذت را از آن بردم توافق ابراهیم بود که چهار توافق صلح میان اسرائیل، امارات متحده عربی، بحرین، سودان و مراکش را شامل شد».

«آوی برکوویتز» نماینده ویژه دولت آمریکا در امور مذاکرات بین‌المللی که در این سفر کوشنر را همراهی می‌کند به این روزنامه گفت: به یاد دارد زمانی که عکس‌برداری از مسیر هوایی سفر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از عربستان سعودی به فلسطین اشغالی در سال ۲۰۱۷ را بر عهده داشت با خود گفت احتمالاً گشایشی میان این دو کشور رخ خواهد داد.

برکوویتز افزود: «این امر به ما نشان داد که مسائل لزوماً قرار نبود به همان شکل بماند. مزایای کار بر روی توافق ابراهیم این را ثابت کرد».

او و کوشنر مدعی شدند: «این امر به این دلیل محقق شد که دولت ترامپ به جریان اصلی تعلق نداشت و می‌توانست تفکرات خلاقانه‌تری داشته باشد که به گام‌هایی دست نیافتی از جمله به رسمیت شناختن اورشلیم به عنوان پایتخت اسرائیل منتج شد».

برکوویتز در ادامه این ادعاها افزود: آن‌ها علاقه رهبران منطقه به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را از چهار سال قبل شاهد بودند و «رهبران عرب از همان روز اول به دنبال صلح بودند».

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار