دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
یک مقام ارشد در دفتر نخست‌وزیری اسرائیل می‌گوید تل‌آویو کاملا مخالف بازگشت آمریکا به برجام یا هرگونه توافق جدیدی با ایران است.
به گزارش آوای خزر، در حالی که طی هفته‌های قبل مقامات رژیم صهیونیستی از لزوم تغییر و تقویت توافق هسته‌ای ایران در صورت بازگشت احتمالی دولت جدید آمریکا به آن سخن می‌گفتند اما امروز تل‌آویو مخالفت خود با هر نوع توافقی با ایران را اعلام کرد.
 
یک مقام ارشد در دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی به روزنامه «جروزالم‌پست» گفت که اسرائیل با بازگشت [آمریکا] به برجام و هر نوع توافقی به هر شکلی با ایران، کاملا مخالف است.
 
جروزالم‌پست به نقل از این مقام که خواست نامش فاش نشود، نوشت: «اسرائیل صراحتاََ تاکید می‌کند که تحت هیچ شرایطی نباید به آن توافق بد (برجام) بازگشت».
 
وی با رد صحبت‌های چند روز «جرمی ایساخاروف» سفیر تل‌آویو در برلین، اظهار داشت که نوشته‌ها او به اشتباه تفسیر شده و باید برای همه روشن باشد که از نظر اسرائیل، برجام حتی با تغییرات نیز کاملا غیرقابل قبول است.
 
این مقام صهیونیست در این باره گفت: «برخلاف برداشتی که از مصاحبه سفیر اسرائیل در آلمان شد، اسرائیل قویاََ باور دارد که هیچ بازگشتی به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران نباید باشد، توافقی که از بنیان معیوب است».
 
به نوشته جروزالم‌پست، وی با تکرار ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نما شده علیه برجام، افزود: «این توافق به ایران مسیری طلاکوب هدیه داد تا زیرساخت‌های حیاتی برای داشتن زرادخانه‌ای از بمب‌های اتمی را ایجاد کند. این توافق به ایران منابعی داد تا به صورت چشمگیر ستیزه‌جویی و تروریسم را در خاورمیانه افزایش دهد».
 
چند روز پیش بود که ایساخاروف در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفته بود تل‌آویو موافق تلاش‌های آلمان برای تغییر توافق هسته‌ای ایران و گسترش آن به محدودیت‌های بیشتر است.
 
«جو بایدن» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا چندی پیش در مصاحبه با روزنامه «نیویورک‌تایمز» ضمن تشریح مواضع خود برای ماه‌های اولیه دولت احتمالی‌اش، گفته بود هنوز بر سر موضع بازگشت به برجام،  به عنوان «نقطه شروعی برای مذاکرات آتی» و همچنین به شرط تبعیت مجدد ایران از محدودیت‌ها ایستاده است.
 
با این حال، «یاکوف عمیدرور» رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به بایدن هشدار داد که در صورت بازگشت به توافق هسته‌ای ایران، اهرم‌های فشار بر تهران را از دست ندهد و محدودیت‌های هسته‌ای ایران را به ۵۰ سال افزایش دهد./فارس
 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار