دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴
با دستور محمود فکری میلیچ در اختیار باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش آوای خزر، جام جم نوشت: تصمیمات عجیب و هیجانی در استقلال.شاید قانون را نمی دانند و شاید می خواهند با لجبازی و برای اینکه برای بازیکنان داخلی خط و نشان بکشند دارند راهی را می روند که بقیه تیم ها مثل پرسپولیس رفته اند؛یعنی بی تدبیری در برخورد با بازیکنان خارجی!


ترکیب استقلال مقابل گل گهر و یک پیام نه چندان بد

وقتی ترکیب استقلال مقابل گل گهر اعلام شد نام یک بازیکن در بین نفرات نبود؛میلیچ.بازیکن خارجی آبی ها که همین چند ماه پیش با هزار زور و زحمت استقلالی ها توانستند او را در تیم شان نگه دارند.چقدر بر سر نیامدن او به ایران حاشیه ایجاد شد و مسئولان استقلال چقدر به هواداران قول دادند که میلیچ جایی نخواهد رفت.هر چه بود او آمد و دوباره شد جزئی از استقلال.با این حال وقتی میلیچ در ترکیب استقلال مقابل گل گهر قرار نگرفت پیامی را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:«نیمکت نشینی بدون دلیل! اشکالی ندارد همیشه از تیم حمایت کنید، دیروز برد خوبی به دست آوردیم و هم تیمی هایم خوب کار کردند.»این تصمیم باشگاه در حالی هست که میلیچ در این پست هیچ اعتراضی به نیمکت نشینی نکرده و فقط سوال پرسیده و بعدش گفته اصلا مشکلی نیست! با این حال با تصمیم کادر فنی این بازیکن در اختیار باشگاه قرار گرفته است تا درباره او تصمیم گیری شود.

مشکل فضای مجازی و حساسیت های فکری
محمود فکری هفته قبل در گفت و گویی از دلایل عدم موفقیت استقلال حرف زد و از این گفت که خیلی از مشکلات تیم مربوط به فضای مجازی است!او حتی به بازیکنان در تمرین گفته بود که اگر موردی در فضای مجازی ببیند حتما برخورد خواهد کرد.احتمالا در اختیار قرار گرفتن میلیچ به باشگاه هم بی ارتباط به این موضوع نخواهد بود.فکری برای اینکه نشان بدهد با کسی شوخی ندارد این کار را انجام داده تا جلوی سایر حاشیه ها در فضای مجازی را بگیرد.تصمیم جدید باشگاه در حالی اتفاق افتاده که میلیچ در هفته های گذشته هم با بیانیه ای طولانی کاملا از کادرفنی حمایت کرد و باعث شد گروه عظیمی از هوادار ها در آن مقطع پشت محمود فکری قرار بگیرند.

جلسه کمیته انضباطی؛به زودی
امروز یا فردا جلسه رسیدگی به ماجرای میلیچ برگزار خواهد شد.آنچه که مشخص است این است که میلیچ برای هیچ تیمی کری نخوانده است و پستی هم که گذاشته بعید است آنقدر حساس باشد که برای تیم حاشیه ایجاد کند.
حواس استقلالی جمع باشد؛دیگر نمی توانند بازیکن خارجی بگیرند

میلیچ در اختیار باشگاه قرار گرفته است و هر آن ممکن است مسئولان استقلال تصمیمی بگیرند که منجر به جدایی این بازیکن از استقلال شود.فسخ یک طرفه قرارداد بدون شک آسیب بزرگی را به باشگاه خواهد زد.تجربه جریمه های سنگین در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید چراغ روشنی باشد برای اینکه آنها تصمیمات هیجانی نگیرند.جدا از جریمه های دلاری و پرداخت غرامت به بازیکنان حواس استقلالی ها باید به این موضوع جمع باشد که طبق قانون جدید وزارت ورزش و جوانان هر تیمی که بازیکن خارجی اش را از دست بدهد دیگر نمی تواند بازیکنی خارجی جذب کند.میلیچ بازیکن خوبی است و یکی از مهره های تاثیر گذار.حواس استقلالی ها باشد که این بازیکن را به راحتی از دست ندهند و متحمل جریمه های سنگین هم نشوند.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها