دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
مدرسه دخترانه‌ای که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مهر ۹۵ کلنگ احداث آن را در شهرستان ملایر بر زمین زده بود، به نام شهید سلیمانی مزیّن و مهر ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش آوای خزر، به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ساخت این واحد آموزشی که از مهر سال 95 توسط محمود سیف، خیر مدرسه‌ساز ملایری آغاز شده با 43 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه کاره مانده بود که پس از بازدید اخیر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از این پروژه، مقرر شد اعتبار مورد نیاز برای اتمام ساخت این واحد آموزشی تامین شود.

توجه ویژه سردار سلیمانی به امور فرهنگی

اول مهر ماه سال 1395 قرار است یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و 1100 شهید شهرستان ملایر با حضور مسئولان برگزار شود که سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس سخنران ویژه این مراسم است. سردار سلیمانی که اهتمام خاصی به انجام امور خیر و فرهنگی از جمله امر مدرسه‌سازی و دانش‌آموزان دارد، از پیشنهاد مسئولان محلی برای حضور در مراسم کلنگ‌زنی یک واحد آموزشی پیش از آغاز مراسم یادواره گرامی‌داشت شهدای شهرستان ملایر، استقبال می‌کند.

سردار سلیمانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم، کلنگ احداث مدرسه دخترانه 15 کلاسه را در خیابان حمزه لویی، در یکی از محله‌های حاشیه شهرستان ملایر که اغلب دانش‌آموزان آن از اقشار ضعیف و کم‌درآمد هستند، بر زمین می‌زند.

این مدرسه که سال1340 در زمینی به مساحت پنج هزار و 500 مترمربع احداث شده بود، یکی از فرسوده‌ترین مدارس ملایر محسوب می‌شد و جزو مدارس در اولویت تخریب و بازسازی قرار داشت.

با توجه به کلنگ‌زنی ساخت این واحد آموزشی توسط سردار سلیمانی، حاج محمود سیف، خیر ملایری کار ساخت آن را با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون تومان بر عهده گرفت و قرار شد طی یک سال و نیم این واحد آموزشی ساخته شود. این پروژه که پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به نام ایشان نام‌گذاری شده، با 43 درصد پیشرفت فیزیکی به علت کمبود اعتبار متوقف شده بود.

مهراله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، روز پنج‌شنبه 12 دی ماه امسال ضمن بازدید از پروژه آموزشی شهید سپهبد سلیمانی شهرستان ملایر گفت: اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه شهید سلیمانی ملایر از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تامین می‌شود و مهر سال آینده از آن بهره‌برداری خواهدشد.

به گفته وی، واحد آموزشی 15 کلاسه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ملایر، به‌عنوان یکی از بزرگترین واحدهای آموزشی استان همدان دارای سالن اجتماعات و دو هزار و 650 متر مربع زیربنا است. این واحد آموزشی در دو طبقه بتنی با سقف تیرچه بلوک ساخته می‌شود و دو هزار و 800 متر مربع مترمربع محوطه‌سازی دارد.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار