دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
رپورتاژ آگهی/
اگر می‌خواهید با تاچ ال سی دی سامسونگ S۲۰ و کیفیت آن آشنا شوید با ما همراه باشید.

تاچ ال سی دی سامسونگ S20

سامسونگ برندی آشنا برای کاربران موبایل است. این برند کره ای با بیشترین تولید موبایل در جهان، رتبه یک پرفروش ترین ها را نیز به خود اختصاص داده است. اما موضوع بسیار مهمی که درباره این برند بسیار از کاربران نمی دانند، تخصصی است که سامسونگ در تولید صفحه نمایش ها و تاچ ال سی دی های موبایل دارا است. این کمپانی را می توان یکی از اصلی ترین عوامل رشد و پیشرفت تاچ ال سی دی های موبایل در جهان دانست. حتی اپل هم تا چند سال قبل برای موبایل های خود از تولیدات ال سی دی سامسونگ استفاده می نمود.

از این رو تاچ ال سی دی های این برند مانند تاچ ال سی دی سامسونگ S20 دارای کیفیت بالا و خاصی خواهند بود که حتما کاربران این موبایل ها باید با آنها آشنا بوده و از این کیفیت بالا به نحو احسنت استفاده نمایند. در ادامه این مقاله هر چه بیشتر درباره تاچ ال سی دی سامسونگ S20 و کیفیت آن صحبت می نماییم. کاربران می توانند با استفاده از این محتوا از این پس تبدیل به یکی از کاربران آگاه و حرفه ای این تاچ ال سی دی شده و تمام وارد مربوط به صفحه نمایش موبایل خود را بررسی کنند.

مشخصات تاچ ال سی دی سامسونگ S20

تاچ ال سی دی  S20 سامسونگ یکی از تاچ ال سی دی های عالی سامسونگ در سال 2020 بود. این صفحه نمایش 6.2 اینچی هر چند اندازه خیلی بزرگی ندارد اما با این حال با کیفیت بسیار عالی عرضه شده است. در این صفحه نمایش از کورنینگ گوریلا گلس 6 به عنوان محافظ استفاده شده و رزولوشن تصویر 1440 در 3200 پیکسلی نیز در آن فراهم آمده است. همچنین تراکم پیکسلی 563 پیکسل در هر اینچ مربع به همراه HDR10+ دیگر مزیت هایی هستند که کاربران در این موبایل می توانند به آنها دسترسی داشته باشند. تاچ ال سی دی سامسونگ S20 با استفاده از فناوری جدید و بهروز سامسونگ در تولید صفحه نمایش، یعنی Dynamic AMOLED 2X ساخته شده است. از این نظر هم این تولید را می توان یکی از بهترین های بازار در سال 2020 خطاب کرد. همچنین کاربران برای اطلاع دقیق از سایر جزئیات مربوط به تاچ ال سی دی سامسونگ S20 می توانند مقالات آموزشی مجل ه سایت "موبایل کمک" را مطالعه نمایند.

تاچ ال سی دی سامسونگ S20

 فناوری HDR10+ در تاچ ال سی دی سامسونگ S20

یکی از فناوری های مدرن مورد استفاده در این صفحه نمایش، فناوری HDR10+ است که به آن اشاره کردیم. خیلی از کاربران اطلاع دقیق از کارکرد این فناوری در ال سی دی موبایل خود ندارند. جالب است بدانید که وجود HDR10+ یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ S20 نیز بوده و از این رو کاربران این موبایل حتما باید با این فناوری به صورت خاص آشنا باشند.

در قدیم و در موبایل های هوشمند ارائه شده شاهد بودیم که در روزهای آفتابی و در زیر نورد آفتاب عملا امکان استفاده از صفحه نمایش موبایل وجود نداشت و چیزی در آن دیده نمی شد. کاربران برای رفع این مشکل معمولا از دست خود به عنوان سایبان استفاده می کردند. این عمل برای تنظیم میزان نور صفحه نمایش و جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به آن صورت می گرفت تا دید بهتری برای چشم ها ایجاد شود. فناوری HDR10+ می تواند این تنظیم نور را در شرایط مختلف محیطی از نظر میزان نور به عهده گرفته و در چنین مواقعی دید بهتری برای کاربر رقم بزند. از این شما می توانید در صفحه نمایش های مجهز به این فناوری در هر شرایطی دید مناسبی در صفحه نمایش موبایل خود داشته باشید.

 

تاچ ال سی دی سامسونگ S20

چالش تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ S20

مسلما شما نیز به عنوان یکی از کاربران موبایل با خطرات پیش روی تاچ ال سی دی های موبایل ها آشنا بوده و می دانید که در صورت بروز بسیاری از ایرادات راهی جز تعویض این قطعه پیش روی کاربر وجود ندارد. در این مواقع چالش بزرگی که پیش روی کاربران قرار دارد، استفاده از قطعات جایگزین درجه یک با قیمت بالا و یا استفاده از محصولات بی کیفیت با قیمت ارزان تر است. در این باره توصیه تعمیرکار حرفه ای مرکز تعمیرات موبایل کمک را برای شما باز نشر می کنید تا در صورت بروز این چالش بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید:

  • کاربران باید بدانند که استفاده از قطعه جایگزین بی کیفیت با قیمت ارزان تر اصلا از نظر اقتصادی به صرفه نیست. زیرا اولا این قطعات خیلی زود خراب شده و دوباره نیاز به تعویض خواهند داشت. ثانیا این قطعات ضعیف روی عملکرد سایر قطعات موبایل شما نیز تاثیر داشته و موجب می شود تا شمال چند برابر قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ S20 را برای تعمیر گوشی خود بپردازید.
  • همچنین کاربران باید بدانند که برای دستیابی به همه کیفیت های مشخص شده برای تاچ ال سی دی سامسونگ S20، حتما باید از جایگزین اورجینال استفاده نمایند.
  •  
  • انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها