دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
سید جواد هاشمی درباره فیلم تبلیغاتی که از او منتشر شده بود، گفت: متاسفانه بابت این تبلیغ تحقیقی نکرده بودم با عجله و به توصیه دوستانم متنی را گفتم که با اعتقادات و رفتار خود من هم مغایرت داشت، بابت این اشتباه عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش آوای خزر،این روز‌ها انتشار ویدئویی تبلیغاتی با حضور سیدجواد هاشمی که در آن مردم را به خرید خانه در دوبی تشویق می‌کرد، برای این بازیگر حاشیه‌های بسیاری به وجود آورد تا جایی که او نسبت به حضور در این تبلیغ واکنش نشان داده و عذرخواهی کرد.

 هاشمی با انتشار ویدئویی در صفحه مجازی خود گفت: من بابت عذرخواهی از ملتی که خیلی چیز‌ها برای آن‌ها مهم است آمده ام، متاسفانه بابت این تبلیغ تحقیقی نکرده بودم با عجله و به توصیه دوستانم متنی را گفتم که با اعتقادات و رفتار خود من هم مغایرت داشت، بابت این اشتباه عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: گمان نمی‌کردم حاشیه داشته باشد چرا که ۱۵۰ سلبریتی دیگر این تبلیغ را انجام داده بودند و به من نشان داده بودند، اما من یادم رفته بود که سید جواد هاشمی فیلم‌های ارزشی بازی کرده و نباید این تبلیغ را انجام می‌داد من دوباره بابت این تبلیغ عذرخواهی می‌کنم.

وی تاکید کرد: چند نکته اضافه کنم اینکه انسان ممکن الخطاست و من هم خطا کردم. دوم اینکه من تا به امروز بابت هیچ کار تبلیغاتی یک ریال هم پول نگرفتم اگر بیان کنم که پول این تبلیغات قرار بود کجا برود باز حاشیه ایجاد خواهد شد، اینکه عذرخواهی کردم بابت خطای که کردم شاید خیلی از جیب مردم را زدند پول مردم را بردند، اما مسئولیت پذیرفتن هزاران اشتباه را ندارند، خواستم آن‌ها هم یاد بگیرند که بابت اشتباه خودعذرخواهی کنند اشتباه خود را قبول کنیم نمره ما کم میشود، اما شهامت و عذرخواهی را داشته باشیم./فارس

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار