دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
فرمانده سپاه محمودآباد اعلام کرد
اجرای 50 برنامه شاخص فجر42 در محمودآباد
فرمانده سپاه محمودآباد گفت: به مناسبت چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 50 برنامه شاخص در راستای خدمتگزاری به مردم و تبیین دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارش آوای خزر از شهرستان محمودآباد، سرهنگ پاسدار اسماعیل ابراهیم‌نژاد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به‌مناسبت آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: جرقه انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) زده شد و دهه فجر تجدید خاطره با انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ما به آسانی انقلاب اسلامی را به‌دست نیاورده‌ایم، افزود: در دهه فجر به‌دنبال تبیین انقلاب اسلامی هستیم؛ انقلابی که دشمن در صدد است که ضعف‌های ما را پوشش دهد اما پیام انقلاب ما پیام نفی شرق و غرب است و برای دفاع از مظلومان تشکیل شد و نگاه امام(ره) این بود که انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب را به دنیا صادر کنیم و هم‌اکنون بعد از 42 سال در اقصی نقاط عالم اسلام را صادر کردیم.

فرمانده سپاه محمودآباد بیان کرد: ما بایستی برای ظهور حضرت حجت(عج) زمینه‌سازی کنیم و می‌خواهیم مردم دنیا زیر چتر ابرقدرت‌ها نباشند چون برای به ثمر نشستن این انقلاب همه اقشار زحمت کشیدند و به میدان آمدند.

اجرای 50 برنامه شاخص فجر42 در محمودآباد

ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه باید جوانان و نوجوانان را با انقلاب اسلامی آشنا کرد، امسال ایام دهه فجر با شعار "انقلاب اسلامی؛ بالنده و مقتدر چون کوه استوار" شروع شده و با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی در دهه فجر در راستای خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: برنامه‌های مختلفی در سطح پایگاه‌های مقاومت و بسیج محلات داریم که 50 برنامه آن شاخص بوده که امنیت پایدار(گشت رضویون) برای کاهش جرایم در سطح شهرستان، برگزاری مراسم آبروی محله، تبلیغات عمومی، برگزاری کتاب‌خوانی و نمایشگاه کتاب مجازی در راستای آشنایی با کتاب‌های انقلابی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، اجرای طرح شهید سلیمانی، و برگزاری رزمایش کمک مومنانه، ازجمله آنهاست.

فرمانده سپاه محمودآباد گفت: دیگر برنامه‌های شاخص ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان عبارتند از: ویزیت رایگان جامعه پزشکی در سطح روستاها، پویش نذر خون، کلنگ‌زنی و پیگیری ساخت خانه محروم، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم، تجلیل از کادر درمانی، اجرای گروه سرود با موضوع ۲۲ بهمن، عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از مادران نمونه، برگزاری مسابقه قرآنی و برگزاری رژه خودرویی در روز ۲۲ بهمن.

اجرای 50 برنامه شاخص فجر42 در محمودآباد

در پایان این نشست خبری از زحمات خبرنگار آوای خزر به جهت پوشش خبرهای هفته بسیج و رزمایش کمک مومنانه با اهدای لوح توسط فرمانده سپاه محمودآباد تقدیر شد.

انتهای پیام/1004

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار