دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
هرچند که خانواده سلطنتی همواره در انتخاب لباس و مد جهت اعتدال را رعایت کرده و دنبال زیبایی‌های طبیعی هستند و کمتر دنبال مد‌های جور واجور و عجیب و غریب می‌روند، اما آن‌ها نیز در بعضی از مراسم، لباس‌های پررنگ و مدل‌های اغراق‌آمیز و حتی آرایش‌های غلیظ را انتخاب می‌کنند و ...

آوای خزر/ یک رژ جیغ، قرمز پررنگ، که هم روز ولنتاین را پر نشاط میکند و هم بی حسی و کسالت روز‌های کرونایی را از یاد می‌برد و چه کسی بهتر از خانم‌های خاندان سلطنتی می‌تواند مد و رنگ مناسب روز ولنتاین را به نمایش بگذارد.

رژ جیغ به سبک زنان خاندان سلطنتی

هرچند که خانواده سلطنتی همواره در انتخاب لباس و مد جهت اعتدال را رعایت کرده و دنبال زیبایی‌های طبیعی هستند و کمتر دنبال مد‌های جور واجور و عجیب و غریب می‌روند، اما آن‌ها نیز در بعضی از مراسم، لباس‌های پررنگ و مدل‌های اغراق‌آمیز و حتی آرایش‌های غلیظ را انتخاب می‌کنند و در بعضی از مراسم آرایش اغراق آمیز خود را با لباس‌های گرانبها و با ارزش ست می‌کنند، لباس‌هایی که بیشتر به نام show stopping dresses معروف است.

این show stopping dresses معمولاً لباس‌هایی هستند که سلبریتی‌های معروف می‌پوشند و در مراسم بزرگ حضور می‌یابد و در مقابل عکاسان با ژست‌های مختلف لباس و متعلقات خود را به نمایش می‌گذارند.

ممکن است ما نتوانیم لباس‌های گرانبها و مارک‌های پر ارزش آن‌ها را بپوشیم، اما می‌توانیم از سبک آرایشی آن‌ها الهام بگیریم و ناخنکی به دنیای آرایش و مد زده و از آن الگو برداریم.

از پرنسس بئاتریس با رژ قرمز روشن تا مگان‌مارکل با رژ قرمز جگری براق همه را از نظر بگذرانید تا رنگ محبوب خود را برای روز ولنتاین انتخاب نمایید.

نفر اول لیست ملکه است

زدن رژ جیغ به سبک زنان خاندان سلطنتی

ملکه رژ قرمز دلخواه خود را از مارک Clarins، برای ست لباس نقر‌هایی بلند، انتخاب نموده است که با گوشواره‌های یاقوت سرخ هماهنگی زیبایی دارند.

زدن رژ جیغ به سبک زنان خاندان سلطنتی

و اما پرنسس یوجین در برگزاری مراسم مد " لویی ویتان " از رژ سرخ خوشرنگی استفاده کرد که به همراه لباس زیبایش چشم نواز بود.

زدن رژ جیغ به سبک زنان خاندان سلطنتی

دوشس ساسکس مگان مارکل جنجالی که همه می‌دانیم از نوآوری و تجربیات جدید در هر زمینه‌ای به خصوص مد و لباس رویگردان نبوده و همیشه از آن استقبال کرده است. مهم نیست که او دنبال چه چیزی می‌رود، وی همیشه با انتخاب‌های خود نگاه‌ها را به سوی خود جلب می‌کند. او با رژ لب قرمز مایل به قهوه‌ای بسیار جذاب و خیره کننده است.

لیدی آملیا ویندور

زدن رژ جیغ به سبک زنان خاندان سلطنتی

همواره رژ مناسب روز، صورتی خنثی است. اما لیدی آملیا در شوی لباس Dolce در هفته مد میلان لباس زیبای خود را با رژ سرخ رنگی همراه نمود که جلوه‌ای دوچندان به زیبایی او ببخشید.

به پرنسس بئاتریس می‌رسیم

زدن رژ جیغ به سبک زنان خاندان سلطنتی

یکی از خانم‌های این خانواده است که بی محابا به دنبال مد و آرایش روز هست و همیشه ایده‌های جدید را دنبال کرده و حتی آنان را تجربه می‌کند. رژ سرخ کمرنگ با مو‌های بلوطی رنگ اش در مراسم نمایشگاه Savage بسیار زیبا جلوه نمود. او در این مراسم با آرایش سبک قدیمی هالیوودی واقعاً خوش درخشید. به نظر بهتر است بیشتر این سبک آرایش را دنبال کند!

لیدی کیتی اسپنسر

زدن رژ جیغ به سبک زنان خاندان سلطنتی

برادرزاده دیانا و مدل مد و زیبایی، در شوی لباس Dolce خوش درخشید او با آرایش چشم گربه‌ای زیبایی صورتش را دوچندان نمود.

رژ جیغ به سبک زنان خاندان سلطنتی

دوباره به یکی از الهام بخش‌ترین بانوان این لیست یعنی مگان‌مارکل، برمیگردیم به سبک آرایش و لباس او در نمایش " سیرک آفتاب " که زبانزد دنیای مد شد. رژ قرمز جگری با لباس شب پولک دوزی شده (با اینکه در آن زمان باردار بود) جزو بهترین سبک آرایش و لباس‌های آن شب شناخته شد.

انتهای پیام/1005

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار