دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۰۰۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
با برگزاری نخستین دوره انتخابات،
انجمن صنفی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی ساری رسمیت یافت
انجمن صنفی کارگری مربیان آموزشگاه‌های رانندگی مرکز استان مازندران با برگزاری نخستین دوره انتخابات برای تعیین مدیرعامل، هیأت مدیره و بازرس، هویت و رسمیت یافت.

به گزارش آوای خزر، انتخابات هیأت مدیره و انجمن صنفی کارگری مربیان آموزشگاه‌های رانندگی شهرستان ساری امروز با حضور سرهنگ مظلومی رییس دایره آموزشگاه‌های رانندگی مازندران، سرهنگ رستمی رییس دایره آموزشگاه‌های رانندگی و سرهنگ مرزبان رییس اداره اماکن ساری، و همچنین با حضور تعدادی از مربیان رانندگی مرکز استان در مسجد امام خمینی(ره) میانرود به‌صورت محدود و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

در این انتخابات، سرهنگ مظلومی رییس دایره آموزشگاه‌های رانندگی مازندران در سخنانی از مربیان خواست که به معنای واقعی یک مربی نمونه باشند و ضمن پایبندی به مسائل اخلاقی، در کار حرفه‌ای به‌ویژه تعلیم و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی الگو باشند.

وی با اشاره به نقش یک مجموعه هدفمند که می‌تواند جلوی بی‌نظمی در رانندگی را بگیرد، تشکیل انجمن صنفی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی را در اتخاذ تصمیمات مناسب و احقاق حقوق این قشر و همچنین رعایت قوانین و مقررات براساس اساسنامه انجمن را، یک اقدام ضروری و مناسب توصیف کرد.

سرهنگ مرزبان رییس اداره اماکن ساری نیز با اشاره به اینکه مربیان شاغل در آموزشگاه‌های رانندگی باید بحث اخلاقی را مورد توجه قرار دهند، گفت: اگر نیاز باشد که اماکن در بخش صلاحیت فردی وارد شود قطعا قانون به او این اجازه را داده است.

وی تأکید کرد: مربیان رانندگی باید نمونه و اصلح باشند؛ هم در مسائل اخلاقی و هم در تعلیم و رعایت قوانین رانندگی.

سرهنگ مرزبان همچنین آغاز فعالیت انجمن صنفی کارگری مربیان آموزشگاه‌های رانندگی که به همت مربیان قانون‌مدار شکل گرفته است را در اجرای مقررات و رفع مشکلات محیط کسب و کار، تأثیرگذار دانست.

در ادامه، مربیان حاضر در جلسه برگه‌های رأی را با حضور نماینده اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت و مدیرعامل و بازرس مورد نظر خود را انتخاب کردند.

پس از شمارش و تطابق آرا، نتیجه به این شرح اعلام شد: از بین چهار کاندیدا (قربانعلی رکنی، حسین پوتکی، علیرضا ولی‌زاده و محسن کاملی) برای احراز پست مدیرعاملی انجمن، آقای رکنی 30 رأی یعنی تمامی آرا را به خود اختصاص داد و به مدت چهار سال به سمت مدیرعامل انجمن صنفی کارگری مربیان آموزشگاه‌های شهرستان ساری منصوب شد.

از بین دو کاندیدا (علیرضا دوانلو و علیرضا بی‌نیاز)، آقای دوانلو با 26 رأی از 30 رأی مأخوذه به مدت دو سال به‌عنوان بازرس انجمن صنفی کارگری مربیان آموزشگاه‌های شهرستان ساری انتخاب شد.  

به گزارش آوای خزر، با انجام این انتخابات و تدوین اساسنامه مربوطه، مطالبات مربیان آموزشگاه‌های رانندگی مازندران به لحاظ قانونی و حقوقی دنبال می‌شود؛ هم مشکلات صنفی خود به‌ویژه بیمه را پیگیری می‌کنند و هم همکاری آنها با مجموعه بزرگ نیروی انتظامی به‌ویژه پلیس راهور وارد مرحله جدیدی می‌شود.

شهرستان ساری دارای 170 مربی رانندگی در 13 آموزشگاه است.

انتهای پیام/ 1001

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قادرپروار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
0
0
عذرمیخوام اقای تقدیری رئیس صنف کدوم شهر مازندران
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها