دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴

به گزارش  آوای خزر، به نقل از ورایتی، این دو بازیگر درنسخه سریالی آقا و خانم اسمیت Mr and Mrs. Smith ساخت آمازون پرایم و استودیو نیو ریجنسی ایفای نقش می‌کنند. این سریال بنا بر اعلام آماوزن قرار است در سال ۲۰۲۲ از این استریمر پخش شود. 

والر-بریج و گلاور علاوه بر بازی در این سریال، در تولید آن هم نقش دارند. این دو بازیگر به تازگی در استوری اینستاگرام خود درباره جزئیات این پروژه اطلاع‌رسانی کردند. جنیفر سالکه مدیر استودیوی آمازون نیز روز جمعه در صفحه توئیتر خود از تولید این سریال خبر داده بود.

سالکه در بیانیه خود نوشت: «درباره یک تیم رویایی حرف می‌زنم، دونالد و فیبی از بااستعدادترین برنامه‌سازان و بازیگران جهان هستند. برای ما و همین‌طور مخاطبان جهانی ما بسیار رویایی است که این دو در یک مجموعه خلاقانه با یکدیگر همکاری کنند. منتظریم ببینیم که دونالد و فیبی چه ورژنی از آقا و خانم اسمیت برای ما ارائه می‌دهند.»

  • تازه‌ترین رقیب سریال‌های امریکایی | لوپنِ فرانسوی رکورد تماشای خانگی نتفلیکس را شکست

برداشت تازه از داستان آقا و خانم اسمیت اولین همکاری فیبی والر-بریج و دونالد گلاور با استودیو نیست. والربریج مجموعه موفق «فلیبگ» را تولید و بازی کرد که در سال ۲۰۱۹ شش جایزه امی از جمله بهترین سریال کمدی را از آن خود کرد. فیلم «جزیره گواوا»ی گلاور نیز محصول آمازون است.  

فیلم آقا و خانم اسمیت محصول ۲۰۰۵ از داگ لیمان، با بازی برد پیت و آنجلینا جولی، با فروش تقریبا ۵۰۰ میلیون دلاری در سراسر جهان، یک موفقیت بزرگ بود. آلفرد هیچکاک نیز  یک کمدی زندگی زناشویی پردردسر با عنوان آقا و خانم اسمیت با بازی رابرت مونتگومری و کارول لومبارد در سال ۱۹۴۱ کارگردانی کرد. 

گلاور و والر-بریج از همکاری‌ موفقشان در سال ۲۰۱۸ در فیلم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» (Solo: A Star Wars Story) به صورت عمومی از کار و تولیدات یکدیگر حمایت می‌کنند. 

سریال آقا و خانم اسمیت با همکاری فرانچسکا اسلون به عنوان شو رانر ساخته می‌شود. یاریو میلکان از استودیو نیو ریجنسی، مایکل شفر و جنی رابینز از ولز استریت فیلمز تهیه‌کنندگی سریال را بر عهده دارند. 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار