دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، ایجاد صفحه مجازی در شبکه‌های اجتماعی در خصوص سهام عدالت را تکذیب کرد و نسبت به کلاه‌بردای از سهام‌داران هشدار داد.
به گزارش آوای خزر، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: پیرو ایجاد صفحات مجازی در شبکه‌های اجتماعی با عنوان «سهام عدالت» به اطلاع سهام‌داران می‌رساند این شرکت هیچ‌گونه کانال یا گروه خبری مجازی در شبکه‌های اجتماعی در خصوص سهام عدالت ندارد و سهام‌داران باید نسبت به اهداف این‌گونه صفحات مجازی که شائبه کلاهبرداری، سوء استفاده از اطلاعات هویتی و غیره را ایجاد می‌کند مطلع و آگاه باشند.

لازم به ذکر است هرگونه اطلاع‌رسانی درخصوص سهام عدالت فقط از طریق وب‌سایت رسمی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به نشانی www.csdiran.ir یا وب سایت رسمی سهام عدالت به نشانی www.sahamedalat.ir به اطلاع عموم مشمولان سهام عدالت می‌رسد.

از چند وقت گذشته برخی از کانال‌ها در فضای مجازی با صدور پیام‌هایی اعلام می‌کنند که یا خریدار سهام عدالت مشمولان هستند یا وعده مدیریت سهام و ارائه سود را به فرد می‌دهند و از این طریق اطلاعات فردی یا شماره کارت سهام‌دار را اخذ و از این اطلاعات سوء استفاده می‌کنند.

در این زمینه مدیر مبارزه با پولشویی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفت‌وگویی اعلام‌کرد:‌ این پیام‌ها یا با هدف عضوگیری یا برای اخذ اطلاعات افراد ارسال می‌شود و با هر هدفی که باشد مورد تایید شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیست، در واقع این اقدام غیرقانونی است و در صورت مشاهده توسط واحدهای حقوقی پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار