دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
نتایج سومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی ساحلی
سومین دوره مسابقات ساحلی آمادگی جسمانی ویژه مردان با شرکت 40 ورزشکار به میزبانی بهشهر - بندر امیرآباد برگزار شد.

"کمال نادری امیری" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آوای خزر در بهشهر اظهار کرد: رقابت های يک روزه 40 ورزشكار در قالب 20 تیم از شهرهای بهشهر، گلوگاه، ساری و تیم های نیروی نظامی دریابانی در بخش ها و آیتم های مختلف آمادگی جسمانی، در ساحل بندرامیراباد شهرستان بهشهر برگزار شد.

وی افزود: در پايان اين رقابت ها مهدی مهدوی و اسماعیل بابایی از بهشهر مقام قهرمانی را به خود اختصاص دادند، سیدرضا فندرسکی و محمود تفضلی از بهشهر مقام دوم و همچنین مجتبی باقری و امین معالی امیری از بهشهر سوم شدند و قابل ذکر است نفرات برتر اول تا سوم این دوره از مسابقات از آکادمی ورزشی نادری بودند.

مدیریت آکادمی ورزشی نادری در ادامه خاطرنشان کرد: از سوی مسئولان برگزاری اين دوره از رقابت ها، به نفرات اول تا سوم مسابقات ساحلی آمادگی جسمانی (ویژه آقایان) حكم و مدال قهرمانی و جوایز نقدی به ترتیب نفرات برتر، مبالغ (4 میلیونی، 2 میلیونی و 1 میلیونی) اهداء شد.

وی با اشاره به داوران این رویداد ورزشی بیان کرد: داوری سومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی ساحلی شهرستان بهشهر توسط دکتر هادی مجاوری و بدخش خاوری و رضا کریمی بعنوان وقت نگه دار و علی نعمتی بعنوان ناظر مسابقه و همچنین آقایان یاسر فرهاد زاده و کمال نادری امیری بعنوان کمیته فنی این دوره از مسابقات حضور داشتند.

نادری در ادامه با اشاره به برگزاری با کیفیت این دوره از مسابقات ورزشی، خاطرنشان کرد: این مسابقات نسبت به سنوات گذشته با کیفیت تر و حتی سخت تر و سنگین تر برگزار شد و همچنین در ترویج ورزش و افزایش سطح آمادگی جسمانی نقش بسیار مهمی داشت.

مسئول برگزاری مسابقات در ادامه با اشاره به اینکه مهمترين بخش های تمرينی در هر رشته ورزشی، آمادگی جسمانی است، اظهار کرد: ركن و اساس دستيابی به مهارت های ورزشی است كه هدف از آن توسعه و افزايش قابليت های عملي ورزشكاران می باشد.

وی تصریح کرد: آمادگی جسمانی اولين مرحله پيشرفت ورزشكار بوده و موفقيت های بعدی ورزشكار بر اساس آمادگی جسمانی عمومی بدست می ‌آید.

نادری در پایان گفت: از همکاری بی نظیر پایگاه دریابانی امیرآباد و کمک های همه جانبه فرمانده نوچمنی کمال سپاس و قدردانی را داشته و امیدواریم به حول قوه الهی در سال های آتی شاهد اتفاقات بهتر و پررنگ تری در حوزه ورزش شهرستان باشیم.

به گزارش آوای خزر، این دوره از مسابقات به خاطر شرایط کرونایی با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و حضور چشمگیر شرکت کنندگان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها