دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
در نشست خبری اعلام شد
جزئیات چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در بخش استانی، همراه با رونمایی از پوستر جشنواره در بسیج دانشجویی سپاه کربلا برگزار شد.
جزئیات فراخوان چهارمین جشنواره دانشجویی ققنوس

به گزارش آوای خزر از ساری، مهدی فلاح روز گذشته در جمع خبرنگاران از آغاز چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس خبر داد که تا 10 اسفندماه فرصت ارسال آثار است.

وی افزود: زمان داوری آثار از 15 اسفند تا 15 فروردین‌ماه است و اختتامیه آن نیز در اردیبهشت‌ماه 98 خواهد بود که زمان نهایی آن متعاقباً اعلام می‌شود.

دبیر چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در مازندران بیان کرد: آثار در 10 بخش ازجمله ادبیات، هنرهای تجسمی، ادبیات نمایشی، خوشنویسی، موسیقی، مداحی، آوایی، پژوهش‌های هنری، فیلم کوتاه، انیمیشن، تئاتر خیابانی و استندآپ کمدی قابل ارائه است، دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس تلگرامی @ghfarhangi (قرارگاه فرهنگی نور مازندران) یا instagram.com/ghoghnoos_4th مراجعه و آخرین اطلاعات را دریافت کنند.

جزئیات فراخوان چهارمین جشنواره دانشجویی ققنوس

این دانشجوی بسیجی با اشاره به شرکت 400 نفر در سومین جشنواره استانی ققنوس، افزود: از این تعداد، 32 نفر به بخش کشوری راه یافتند و سه نفر توانستند رتبه کشوری را به دست بیاورند.

فلاح تصریح کرد: در سال گذشته جشنواره در 9 بخش برگزار شد، امسال به 10 بخش افزایش یافت و پیش‌بینی می‌کنیم هزار شرکت‌کننده داشته باشیم.

وی درباره قوانین شرکت در مسابقه اظهار داشت: دانشجویان می‌توانند از 10 بخش مسابقاتی تنها در 6 بخش آثار خود را ارسال کنند، دانشجویانی که بومی استان هستند ولی در خارج استان تحصیل می‌کنند می‌توانند در جشنواره شرکت کنند، دانشجویان در هنگام دریافت ار باید فرم شرکت در مسابقه که شامل اطلاعاتِ فردی کامل دانشجوی متقاضی است را در سامانه ثبت و به دبیرخانه ارسال کنند.

جزئیات فراخوان چهارمین جشنواره دانشجویی ققنوس

در ادامه، محسن بابکی معاونت علمی بسیج دانشگاه‌های مازندران در سخنانی به موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی پرداخت و از فعالیت‌های بسیج در دانشگاه‌ها گفت.

در پایان نشست، از پوستر چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس رونمایی شد، این پوستر توسط سیدعلی نصیری از دانشجویان دانشگاه علم و فناوری مازندران و از برندگان جشنواره ققنوس در دوره‌های پیش طراحی شده است، وی ابراز امیدواری کرد که یک جبهه و حرکت خودجوش هنری فعال در کشور راه بیفتد.

به گزارش آوای خزر، رونمایی از پوستر جشنواره ققنوس با حضور سید ابوالقاسم لطیفی فرزند شهید سید ابراهیم لطیفی صورت گرفت.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار