دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
در راستای عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و امارات عربی متحده، یک شرکت صهیونیستی با بزرگترین بانک امارات متحده عربی توافقنامه همکاری به امضا درآورد.

 به گزارش آوای خزر، شرکت صهیونیستی «گلوت» در راستای عادی‌سازی روابط تل‌آویو و امارات متحده عربی تحت توافق موسوم به «ابراهیم»، با بزرگترین بانک اماراتی «FAB» توافقنامه همکاری به امضا درآورد.

روزنامه اقتصادی عربی زبان «گلوبز» گزارش کرد، شرکت اسرائیلی گلوت، توافق‌نامه‌ای را برای اجرای سیستم مدیریت کارکنان با اولین بانک ابوظبی و بزرگترین بانک در امارات عربی متحده و یکی از بزرگترین مؤسسات مالی جهان به امضا درآورده است.

این شرکت صهیونیستی مدعی است که با سامانه مذکور، تجربه کاربران را با فناوری ترکیب کرده تا کارمندان بتوانند به بهترین فرصت‌های شغلی متصل شوند که این فرصت‌ها شامل مشاغل تمام‌وقت، پروژه‌ها، مشاغل موقت و.....می‌شود.

«بن رووینی» بنیانگذار و مدیرعامل شرکت گلوت در خصوص همکاری با بزرگترین بانک امارات می‌گوید: «شریکی بهتر از شرکت معتبر و خلاق اولین بانک ابوظبی نمی‌توانستیم در امارات متحده عربی پیدا کنیم».

علی‌رغم مخالفت‌های فلسطینیان، امارات عربی متحده و بحرین در سپتامبر ۲۰۲۰ با وساطت دولت وقت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ»، توافقنامه‌های سازش با رژیم اشغالگر قدس موسوم به «توافق‌های ابراهیم» امضا و رسماََ مناسبات دیپلماتیک برقرار کردند.

در پی بهبود روابط تل‌آویو و ابوظبی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سفر به امارات را در برنامه‌های خود قرار داد که به دلایل مختلفی از جمله همه‌گیری «کووید۱۹»، مشکلات سیاسی داخلی و برخی ملاحظات خارجی، این سفر ابتدا به ماه دسامبر و سپس ژانویه به تعویق افتاد و هنوز نیز انجام نگرفته است. اخیراً نیز نتانیاهو در مصاحبه‌ای ادعا کرد که به زودی به امارات عربی متحده سفر خواهد کرد./فارس

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار