دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
شهروند مداری به سبک سازمان پسماند ساری
نرم‌افزار هوشمند همراه جمع‌آوری زباله خشک از درب منازل به عنوان بخشی از سامانه یکپارچه خدمات سازمان پسماند (ساری من)، با هدف تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان ساروی و افزایش مشارکت آن‌ها در زمینه جمع‌آوری و تحویل زباله خشک (از مبداء)، طراحی و پیاده‌سازی شده است.
به گزارش آوای خزر،  اپلیکشن «ساریِ من» یکی از مهمترین درگاه‌های ارائه خدمات و برنامه‌های کاربردی در حوزه مدیریت و ارایٔه خدمات در سطح شهر ساری و همچنین یک مرجع برای اطلاع‌رسانی و دریافت برخی خدمات شهری به‌صورت غیرحضوری است.

«ساریِ من» به‌عنوان یک نرم‌افزار مادر تحت تملک شهرداری ساری بوده که به‌عنوان پل ارتباطی شهروندان با بخش‌های مختلف مدیریت شهری شناخته می‌شود. راه‌های دسترسی به این اپلیکیشن از طریق آدرس e-saricity.ir و یا تمامی بستر‌های مجاز دانلود و نصب اپلیکیشن‌های موبایل است.
 
جمع آوری راحت تر زباله های خانگی از مبدا با اپلیکیشن ساریِ‌من

از مهمترین بخش‌های این اپلیکیشن، جمع آوری زباله خشک از درب منازل می‌باشد. شهروندان اپلیکیشن ساریِ من را دانلود کرده و درخواست جمع آوری زباله از مبدا می‌دهند و سپس خودرو‌های جمع آوری زباله سازمان، درب منزل حاضر شده کیسه حاوی زباله خشک را تحویل می‌گیرند. بلافاصله بعد از تحویل و ثبت پسماند خشک، امتیاز شهروندان نیز در سامانه درج می‌گردد و شهروندان می‌توانند هر لحظه میزان مشارکت و امتیاز خود را در نرم افزار مشاهده نمایند.

نرم‌افزار هوشمند همراه جمع‌آوری زباله خشک از درب منازل به عنوان بخشی از سامانه یکپارچه خدمات سازمان پسماند (ساری من)، با هدف تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان ساروی و افزایش مشارکت آن‌ها در زمینه جمع‌آوری و تحویل زباله خشک (از مبداء)، طراحی و پیاده‌سازی شده است.

سید محمد رضا گرامیان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری با اشاره به ضرورت جداسازی زباله‌ها و پسماند‌ها در راستای انجام بهتر و موفقیت‌آمیز عملیات بازیافت، اظهار کرد: نرم‌افزار هوشمند همراه جمع‌آوری زباله خشک از درب منازل به عنوان بخشی از سامانه یکپارچه خدمات سازمان پسماند (ساری من)، با هدف تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان ساروی و افزایش مشارکت آن‌ها در زمینه جمع‌آوری و تحویل زباله خشک (از مبداء)، طراحی و پیاده‌سازی شده است.

گرامیان اضافه کرد: در این سیستم، شهروندان به وسیله تلفن همراه خود در تمامی ساعات شبانه‌روز امکان ثبت درخواست جمع‌آوری زباله خشک را خواهند داشت و کارشناسان سازمان، طبق برنامه زمانبندی اعلام‌شده از سوی شهروند، در خصوص تحویل آنی یا زمانبندی‌شده زباله به آدرس اعلام‌شده مراجعه و اقدام به جمع‌آوری بسته‌ها می‌کنند.

شهروندان فهیم ساروی، برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند از چند طریق این برنامه را دریافت نمایند. منوی صفحه اصلی سایت سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری یکی از درگاه‌هایی است که شهروندان می‌توانند به نرم افزار دسترسی پیدا کنند.

سایت و اپلیکیشن کافه بازار نیز دیگر درگاه دریافت «ساریِ من» است. همچنین از دیگر راه‌های دسترسی به این اپلیکیشن، از طریق آدرس e-saricity.ir می‌باشد.

انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها