دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۹

به گزارش آوای خزر، سرانجام نیسان پاترول جدید ۲۰۲۲ با فیس‌لیفت کامل نیسمو معرفی شد تا خود را برای در اختیار گرفتن بازار خودروهای شاسی‌بلند در خاورمیانه آماده کند.

پیش از این نیسان جدیدترین فیس‌لیفت پاترول را در سپتامبر ۲۰۱۹ (مهر ۱۳۹۸ خورشیدی) معرفی کرد اما اکنون این تغییر چهره به نسخه‌ی جذاب‌تر «نیسان پاترول نیسمو» (Nissan Patrol Nismo) رسیده است.

این خودروی شاسی‌بلند که در آمریکا با نام «آرمادا» (Armada) شناخته می‌شود، به لطف کیت بدنه‌ی بهتر و زبان طراحی قرمز در داخل و بیرون خودرو، ظاهری تهاجمی‌تر از نسخه‌ی عادی به خود گرفته است.

نیسان پاترول نیسمو 2022
نیسان پاترول نیسمو 2022

نسخه‌ی جدید پاترول با عملکرد بالا بر روی چرخ‌هایی ۲۲ اینچی سوار می‌شود و چراغ مه‌شکن LED تمیزی شبیه به خودروهای فرمول یک در اختیار رانندگان قرار می‌دهد. علاوه بر این یک دیفیوزر عقب و یک جفت اگزوز بزرگ ظاهر پاترول را بیش از گذشته، جوان‌پسند می‌کند.

برای فاصله گرفتن از پاترول معمولی، نیسان جلوپنجره‌ی پاترول نیسمو جدید را با یک سبک لانه زنبوری و نشان نیسمو به عنوان زیرمجموعه‌ی خودروهای اسپرت نیسان، آراسته است.

نیسان پاترول نیسمو 2022

نیسان پاترول نیسمو ۲۰۲۲

در قلب این خودرو همان پیشرانه‌ی ۵.۸ لیتری V8 تنفس طبیعی با ۴۲۸ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور قرار دارد که به یک جعبه دنده‌ی ۷ سرعته‌ی خودکار متصل است. این باعث می‌شود که با وجود گشتاور یکسان، نیسان پاترول نیسمو جدید ۲۸ اسب بخار قدرت بیشتری نسبت به پاترول V8 داشته باشد.

نیسمو همچنین با قرار دادن یک تنظیم «بیلستین» (Bilstein) برای سیستم تعلیق خودرو، چابکی آن را تا جای ممکن برای حرکت‌های تیز با چنین خودروی غول‌پیکری بالا برده است.

نیسان پاترول نیسمو 2022
نیسان پاترول نیسمو 2022
نیسان پاترول نیسمو 2022
نیسان پاترول نیسمو 2022

در درون خودرو فیس‌لیفت نیسمو برای پاترول، همان سیستم دو نمایشگر که در مدل معمولی هم وجود داشت را استفاده کرده است. ویژگی شگفت‌آور جدیدی وجود ندارد و با وجود به‌روزرسانی‌های انجام شده، پاترول جدید در طراحی کابین داخلی سن خود را نشان می‌دهد. به هر حال نسل ششم پاترول (Y62) 11 سال پیش معرفی شد و یک مدل کاملا جدید نمی‌تواند خیلی زود وارد بازار شود.

اما نیسمو با تم قرمز و مشکی جلوه‌ی جدید به آن داده است. زبان طراحی نیسمو همراه با به‌کارگیری فیبر کربن و تودوزی «آلکانترا» (Alcantara) ظاهر جذابی برای کابین داخلی ایجاد کرده است. هرچند هنوز نمی‌توان آن را مدرن‌ترین شاسی‌بلند موجود دانست.

نیسان پاترول نیسمو 2022
نیسان پاترول نیسمو 2022
نیسان پاترول نیسمو 2022
نیسان پاترول نیسمو 2022
نیسان پاترول نیسمو 2022
نیسان پاترول نیسمو 2022
اندروید اتو در نیسان پاترول نیسمو 2022
کارپلی اپل در نیسان پاترول نیسمو 2022

سیستم‌های صوتی این خودرو با ۱۳ بلندگوی قدرتمند «بوز» (Bose) مجهز شده است و ضمن بهره‌گیری از قابلیت همگام‌سازی با کارپلی اپل و اندروید اتو، دارای بسیاری از سیستم‌های ایمنی هم هست.

این شاسی‌بلند بزرگ ۸ نفره، هم‌اکنون در خاورمیانه دردسترس است و بالاتر از مدل‌های پاترول V6 با ۲۷۶ اسب بخار و پاترول V8 با ۴۰۰ اسب بخار قرار می‌گیرد اما انتظار نمی‌رود که به‌زودی شاهد این تغییرات در نسخه‌ی آمریکایی آرمادا باشیم.

عکس‌ها: نیسان پاترول نیسمو ۲۰۲۲

Credit: Nissan

منبع: Motor1

انتهای پیام/1005

برچسب ها: شاسی‌بلند ، نیسان
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار