دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۲۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
طبق وعده رئیس سازمان تامین اجتماعی، حکم جدید افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید از دیروز در دسترس بازنشستگان قرار می‌گرفت اما هنوز این کار اجرایی نشده است. علت این تاخیر چیست؟

به گزارش آوای خزر،با اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان لشگری و کشور، افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان از این ماه اجرایی می‌شود.

مصطفی سالاری، رئیس سازمان تامین اجتماعی نیز دو روز قبل اعلام کرد که حکم جدید افزایش حقوق بازنشستگان از دیروز یعنی دوشنبه ۱۶ فروردین در دسترس قرار می‌گیرد اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

بسیاری از بازنشستگان طی ۴۸ ساعت گذشته بارها به سامانه دریافت حکم مستمری‌بگیران و بازنشستگان به آدرس «https://account.tamin.ir/auth/login» مراجعه کرده‌اند اما نتوانسته‌اند حکم جدید را دریافت کنند.

پیگیری‌های تجارت‌نیوز از سازمان تامین اجتماعی حاکی از این است که فایل مربوط به احکام جدید هنوز روی سامانه بارگزاری نشده است.

 

برای حکم جدید از یک سو  باید هم فرایند متناسب‌سازی و هم افزایش حقوق ۳۹ درصدی سالانه لحاظ شود و از سوی دیگر افزایش حقوق بازنشستگان در سطوح مختلفی انجام می‌شود که احتمالا این دو موضوع فرایند در دسترس قرار دادن احکام را کند کرده است.

به گفته سالاری حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در این ماه نیز همانند ماه‌های گذشته پرداخت می‌شود و احتمالا از هفته آینده واریز شود.

او همچنین اعلام کرده که با انجام متناسب‌سازی و افزایش حقوق ۳۹ درصدی سالانه حقوق فروردین بازنشسته‌ای که حداقلی بگیر بوده، ۳۰ سال خدمت کرده و همسر و دو فرزند دارد حدود چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/1005
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
بدبختی مملکت این اس کارهای بزرگ دست آدمهای کوچک وکاری کوچک دست آدمهای بزرگ است،دولت وسالاری در این قاعده میگنجند،حرفهای پوچ وبی پشتوانه و دروغهای یومیه ،عموما کم سوا د وپر ادعا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار