دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
فرماندار میاندورود اعلام کرد
۳۳۶ نفر در میاندورود داوطلب شورا‌های شهر و روستا شدند
فرماندار میاندورود از ثبت نام ۲۷ نفر به عنوان داوطلب شورا‌های اسلامی شهر و ۳۰۹ نفر به عنوان داوطلب شورای اسلامی روستا‌های میاندورود خبر داد. ‎
به گزارش آوای خزر به نقل از کمیته اطلاع رسانی حوزه انتخابیه شهرستان میاندورود، حسین منفردی فرماندار میاندورود از ثبت نام ۲۷ نفر به عنوان داوطلب نامزدی شورا‌های اسلامی شهر و ۳۰۹ نفر به عنوان داوطلب نامزدی شورای اسلامی روستا‌های میاندورود خبر داد.

طبق این گزارش تعداد ثبت نام داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه شهرستان میاندورود به حد نصاب رسیده است که به معنای برگزاری انتخابات در همه شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان است.

برای ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در مجموع تعداد ۲۷ داوطلب ثبت نام کردند که از تعداد ۱۷ نفر برای شهر سورک و تعداد ۱۰ نفر برای شهر طبقده داوطلب شدند. در مجموع از ۲۷ داوطلبی که در شهر‌های سورک و طبقده ثبت نام نمودند تعداد ۶ نفر زن هستند که معادل ۲۳.۵ درصد کل داوطلبان است. به صورت میانگین برای هر کرسی شورای اسلامی شهر در این شهرستان معادل ۲.۷ داوطلب ثبت نام کردند. لازم بذکر است در مجموع تاکنون ۲ داوطلب از نامزدی انتخابات شورا‌های اسلامی شهر انصراف دادند.

برای ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا نیز در مجموع تعداد ۳۰۹ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد در روستا‌های بخش مرکزی میاندورود تعداد ۱۷۵ داوطلب و در روستا‌های بخش گهرباران تعداد ۱۳۴ داوطلب ثبت نام نمودند. در مجموع از ۳۰۹ داوطلبی که در روستا‌های این شهرستان ثبت نام نمودند تعداد ۱۴ نفر زن هستند که معادل ۵ درصد کل داوطلبان است. به صورت میانگین معادل ۲.۲ داوطلب برای هر کرسی شورای اسلامی روستا‌های این شهرستان ثبت نام کردند.

شایان ذکر است در شهرستان میاندورود تعداد داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر نسبت به دوره قبل تغییری نداشته است، اما تعداد ثبت نام داوطلبان در شورا‌های اسلامی روستا نسبت به دوره قبل ۶ درصد کاهش یافته است، که البته از میانگین آمار کل استان مازندران در حوزه شورا‌های روستا که با کاهش ۸ درصدی ثبت نام داوطلبان مواجه شده است آمار مطلوب تری بجای گذاشته است.

گفتنی است ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر، روستا و تیره‌های عشایری روز ۲۸ خرداد سال جاری همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها