دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
سریال «آشنایی با پدر» (How I Met Your Father) به عنوان دنباله‌ی سریال «آشنایی با مادر» توسط شبکه‌ی CBS ساخته خواهد شد.

به گزارش آوای خزر، از مدت‌ها قبل شبکه‌ی CBS به دنبال ساخت دنباله‌ای برای سیت‌کام محبوب خود یعنی آشنایی با مادر بود. در سال ۲۰۱۴ کارتر بیز و کریگ توماس به همراه امیلی اسپیوی فیلم‌نامه‌ای برای سریالی تحت نام «آشنایی با بابا» (How I Met Your Dad) توشتند که گرتا گرویگ و درو تارور ستارگان اصلی آن بودند، اما این مجموعه هرگز ساخته نشد. دو سال بعد بیز و توماس پیشنویس جدیدی از داستان دنباله‌ی آشنایی با مادر تهیه کردند، اما پس از پیوستن این دو سریال‌ساز به مجموعه‌ی «این ما هستیم» (This Is Us) به عنوان شورانر رفته رفته تمرکز آن‌ها از روی داستان آشنایی با پدر برداشته شد. اما بالاخره CBS دستور ساخت سریال آشنایی با پدر را به عنوان اسپین‌آف آشنایی با مادر صادر کرده است.

کارتر بیز و و کریگ تامس نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود و هیلاری داف نیز علاوه‌بر بازی در نقش اصلی، به عنوان تهیه‌کننده در پشت صحنه ایفای نقش خواهد کرد. فصل نخست آشنایی با پدر ۱۰ قسمت خواهد داشت و از ساختاری مشابه سریال اصلی بهره می‌برد. بر اساس اطلاعات منتشر شده سوفی در آینده‌ای نه چندان دور داستانی آشنایی با همسرش را برای پسرشان تعریف می‌کند. وقایع سریال در شهر نیویورک و سال ۲۰۲۱ رخ می‌دهند و سوفی و دوستانش، علاوه‌بر دست و پنجه نرم کردن با مشکلات همیشگی یک جوان امروزی می‌بایست به خودشناسی برسند و ماجراجویی‌های عاشقانه‌ی‌شان را هم به سرانجام برسانند.

سریال آشنایی با پدر

همچنین اینطور که پیداست داف قصد دارد از لحاظ بصری نیز آشنایی با پدر را شبیه به آشنایی با مادر کند و به همین خاطر از همان تکنیک‌های فیلم‌برداری چند دوربینه و تک دوربینه در ساخت این مجموعه نیز استفاده خواهد شد.

سریال آشنایی با مادر در سال ۲۰۱۴ و پس از ۹ فصل و ۲۰۸ قسمت به کار خود خاتمه داد. هنوز تاریخ پخشی برای آشنایی با پدر اعلام نشده، اما انتظار داریم در اوایل سال ۲۰۲۲ شاهد روی آنتن رفتن این مجموعه‌ی کمدی باشیم.

منبع: Deadline

انتهای پیام/1005

برچسب ها: سریال
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار