دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
برنامه ترکیبی «لوبیا فردا زود بیا» با اجرا و تهیه‌کنندگی مجید قناد، جمعه‌ها روی آنتن شبکه آموزش می‌رود. این مجری همیشه جوان تلویزیون، که بیش از سه دهه است برنامه‌های کودک و نوجوان مختلفی را روی آنتن می‌برد، در «لوبیا فردا زود بیا»، میزبان افرادی خواهد بود که ۳۰ سال پیش در بچگی، مهمان برنامه‌های قدیمی او بوده‌اند.

به گزارش آوای خزر، پخش برنامه ترکیبی «لوبیا فردا زود بیا» که در ایام تعطیلات نوروز از شبکه آموزش سیما روی آنتن رفت، ادامه پیدا می‌کند. «لوبیا فردا زود بیا»، جمعه‌ها ساعت ۱۵:۱۵ و تکرار آن پنجشنبه هفته بعد ساعت ۹:۳۰ از شبکه آموزش پخش می‌شود. 

مجید قناد، تهیه‌کننده و مجری باسابقه برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون که کارگردانی و تهیه‌کنندگی این برنامه را برعهده دارد، با اعلام آغاز پخش «لوبیا فردا زود بیا» در شبکه آموزش سیما، گفت: «پخش برنامه «لوبیا فردا زود بیا» از نوروز آغاز شد و بعد از آن نیز، هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۵:۱۵ روی آنتن شبکه آموزش می‌رود. این برنامه گلچین و ترکیبی از برنامه‌ها و تجربه‌های گذشته عمو قناد است به اضافه برنامه‌هایی جدید که شامل گفتمان، شعر، موسیقی، مسابقه و نمایش عروسکی مثل مسابقه «گل گفتی آی گل گفتی» است. »

وی توضیح داد: «زمان این برنامه ۷۵ دقیقه است و هر قسمت ۱۰ آیتم داریم تا ریتم برنامه سریع و متنوع باشد. در «لوبیا فردا زود بیا» از برخی شرکت‌کنندگان قدیمی مسابقه «گل گفتی آی گل گفتی» که حدود ۳۰ سال پیش در برنامه حضور داشتند و حالا خودشان والدین بچه‌ها هستند، بهره گرفتیم که در یکی از آیتم‌های برنامه «لوبیا فردا زود بیا» حضور خواهند داشت و خاطرات خود را از گذشته مطرح می‌کنند.»

قناد بیان کرد: « برنامه «لوبیا فردا زود بیا» زنگ تفریحی است برای بچه‌ها که در طول هفته از طریق شبکه آموزش سیما درس می‌خوانند. ارسال ویدئو توسط بچه‌ها در قالب استندآپ کمدی، گزارش و… از جمله دیگر بخش‌های برنامه است.»

تهیه‌کننده برنامه تاکید کرد: «این برنامه، قصد دارد در کنار فضای مفرح و شاد برای بچه‌ها که در طول هفته مشغول درس خواندن هستند، بار آموزشی نیز داشته باشد. ضمن این‌که مخاطب این برنامه، خردسال، کودک و نوجوان است، سعی کردیم خانواده‌ها را نیز در روز جمعه جذب کنیم. سعی می‌کنیم با شعر و نمایش گفتمان ایجاد کنیم و به‌روز جلو خواهیم رفت.»

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار