دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
امروز تیم‌های مدعی سهمیه لیگ قهرمانان و تعقیب‌کنندگان اینتر در جدول سری‌آ بازی‌های سختی دارند.

به گزارش آوای خزر، یوونتوس در زمین فیورنتینا به میدان می‌رود و آتالانتا از بولونیا پذیرایی می‌کند. کریستیانو رونالدو آخرین تلاش‌هایش را برای کسب سهمیه می‌کند اما واضح است که از شرایط در یوونتوس خوشحال نیست.

یووه بعد از ۹ سال پیاپی قهرمانی، آرزو داشت با رونالدو که خریدش ۱۰۰ میلیون هزینه روی دست باشگاه گذاشت به لیگ قهرمانان برسد اما ۲ سال پیاپی در یک‌هشتم حذف شد. حالا نوار قهرمانی‌های پیاپی هم پاره شده است. دو طرف از هم راضی نیستند اما به روی خودشان نمی‌آورند. کریستیانو در بازی آخر مقابل پارما نه گل زد و نه کار خاصی کرد و صرفا مشغول غر زدن بود و حتی مثل دیدار برگشت با پورتو در دیوار دفاعی تیمش هم خوب جا نگرفت و باعث دریافت گل شد. پس از آنکه فلورنتینو پرس رسما اعلام کرد که به‌دنبال بازگرداندن کریستیانو به رئال مادرید نیست، ستاره پرتغالی از ژرژ مندس که مدیر برنامه‌هایش باشد درخواست کرده با باشگاه منچستریونایتد برای بازگشت به این تیم تماس بگیرد.

منچستر چند سالی بود دنبال بازگرداندن این ابرستاره بود اما موفق نمی‌شد. جدایی از سری‌آ و رفتن به لیگ برتر سرتاسر برای این بازیکن زیان است. او باید مالیات بیشتری بدهد و دستمزد سالانه‌اش را از سالی ۳۱ میلیون یورو به ۲۰ میلیون و حتی کمتر کاهش دهد. او در ۲۸ بازی این فصل با پیراهن یووه ۲۵ گل به ثمر رسانده؛ درست به‌اندازه تعداد گل‌های مسی که این آمار را در ۲۹ بازی برای بارسلونا ثبت کرده است.

دنیلو که در رئال مثل الان با او همبازی بوده درباره عصبانیت این بازیکن می‌گوید: «کریستیانو همینطور است، چیز جدیدی نیست. او در مادرید هم همینطور بود، اینجا هم همیشه همینطور بوده است. برای شادتر شدن باید گل بزند، وقتی گل نمی‌زند عصبانی می‌شود.» گاتزتا اما این عصبانیت را ناشی از نارضایتی‌اش از شرایط باشگاه و عملکرد فنی تیم و سرمربی می‌داند و معتقد است مندس درباره او با منچستر تماس گرفته است.

یووه برای فروش ستاره پرتغالی‌اش در فاصله یک سال مانده تا پایان قراردادش ۲۶ میلیون یورو پول می‌خواهد که به‌نظر نمی‌رسد برای رونالدوی ۳۶ ساله که بدن یک جوان ۲۰ ساله را دارد پول زیادی باشد. سر دستمزد سالانه هم کریس کوتاه می‌آید. او احتمالا تنها ۶ بازی دیگر تا پایان فصل مقابل تیم‌های فیورنتینا، اودینزه، میلان، ساسولو، اینتر و بولونیا و احتمالا فینال جام حذفی مقابل آتالانتا با پیراهن راه‌راه تورینی‌ها به میدان می‌رود و سپس بعد از یورو ۱+۲۰۲۰ پیراهنی دیگر بر تن می‌کند.

او اگر مثل دیدارهای رفت مقابل این تیم‌ها عملکرد گلزنی‌اش را تکرار کند،۳ گل دیگر خواهد زد و تعداد گل‌های لیگی این فصلش را به عدد ۲۸ خواهد رساند و دقیقا رکورد ۱۰۰ گل در این تیم را ثبت می‌کند. از سال ۲۰۱۸ و با رفتن کریستیانو رونالدو فروش کیت‌های رئال مادرید ۷۰ درصد کاهش یافت و این سود به یوونتوس رسید که با فروش پیراهن هزینه‌های خرید او را جبران کند و حالا منچستر می‌تواند برای سود حاصل از فروش پیراهن‌های شماره ۷ کریستیانو رونالدو کیسه بدوزد. او تاحالا جام حذفی ایتالیا و کفش طلای آقای گلی سری‌آ را نگرفته و احتمالا هر دو را بگیرد و بعد برود./همشهری

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار