دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
در نشست استاندار و مدیران مرکز خدمات سرمایه‌گذاری مازندران مطرح شد
مازندران دارای فرصتهای سرمایه‌گذاری بسیاری است اما هنوز در برخی فرصت های مهم و دارای مزیت سرمایه گذاری آن ورود پیدا نکرده ایم، به نظر می رسد برای تحقق بخشی از اقتصاد پویا در این استان باید به سراغ مازندرانی‌هایی رفت که در داخل و خارج کشور می‌توانند در حوزه سرمایه‌گذاری وارد شوند.
عدم ورود به برخی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مازندران/ استفاده از مازندرانی‌های خارج و مقیم کشور برای سرمایه‌گذاری در استان

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، موضوعی که این روزها بسیار از سوی استاندار مازندران بر آن تاکید می شود، بحث جلب و جذب سرمایه گذاران است، این مهم نیاز به بسترسازی همه جانبه دارد، هم بروکراسی اداری و هم ایجاد امنیت و در نظر گرفتن مشوقهای سرمایه گذاری.

اما در مازندران چگونه می توان روی سرمایه گذاری حساب باز کرد؟ مدیران مربوطه چگونه می‌توانند نقش‌آفرینی کنند؟ موانع موجود در راه سرمایه‌گذاری کدامند و چگونه باید رفع شوند؟

استاندار مازندران به عنوان نماینده عالی دولت در استان اعتراف می کند که سرمایه گذاری خارجی در مازندران به درستی اجرا نشده است و نمی توان با نگاه روزمره، سرمایه گذاری خارجی را توسعه داد.

احمد حسین زادگان توسعه سرمایه گذاری خارجی را علیرغم محدودیت های موجود از برنامه های استان عنوان و اظهار می دارد باید از فرصت ایرانیان خارج از کشور به شکل های مختلف در جهت توسعه سرمایه گذاری بهره بگیریم و به کشورهای آسیای میانه نیز نگاه جدی تری بیندازیم.

وی موانع سرمایه گذاری را یکی از دلایل عقب افتادگی در بخش های مختلف آن می داند و البته معتقد است ریشه اصلی این مشکل در مبنای فرهنگی آن است یعنی عدم باور و عزم همگانی، و در بخش بعدی نیز بروکراسی اداری و واگرایی و عدم وجود منافع مشترک سدی در برابر سرمایه گذاری است.

استاندار مازندران مانند بسیاری از کارشناسان معتقد است که حوزه سرمایه گذاری داخلی با حفظ و تقویت ظرفیت های موجود قابل توسعه هستند و به همین دلیل ضرورت دارد که موارد موجود را برجسته و از افراد اهل برای سرمایه گذاری در بخش های دارای مزیت دعوت کنیم.

حسین زادگان البته این را هم می گوید که هنوز در برخی از فرصت های مهم و دارای مزیت سرمایه گذاری ورود پیدا نکرده ایم و از اینرو چشم امید او به بهره گیری از توان سرمایه گذاران مازندرانی داخل کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سرمایه گذار باید دارای اهلیت و فعال باشد تا با همه توان از او پشتیبانی کنیم، می گوید: فرمانداران و دستگاههای مربوطه با ورود بهنگام به مسایل؛ موانع پیش روی سرمایه گذاری را رفع کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران این را هم گفت که دستگاه های اجرایی در حوزه سرمایه گذاری از چهره های جوان علمی، افراد صاحب نظر و دارای ایده بهره بگیرند.

وی دستگاههای مربوطه در بخش سرمایه گذاری را مکلف کرد که رأساً با کمک مرکز خدمات سرمایه گذاری به این امر مهم ورود کنند ضمن ایکه یکی از وجوه و ملاک و معیار توفیق مدیران، جلب سرمایه گذاری است.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار