دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۳۶۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
مدیرکل صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران:
18 تا 50 ساله‌های روستا و شهرهای کوچک می‌توانند به عضویت بیمه روستاییان درآیند
مدیرکل صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران گفت: خدمات این صندوق شامل 18 تا 50 ساله‌های ساکن روستاها، ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر، قالیبافان، کشاورزان، فعالان صنایع دستی و مشاغل خانگی‌ست.

18 تا 50 ساله‌های روستا و شهرهای کوچک می‌توانند به عضویت بیمه روستاییان درآیند"محمد ابراهیمی" در گفتگو با خبرنگار آوای خزر در ساری با بیان اینکه صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که در کنار سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری خدمات بیمه را به آحاد جامعه ارائه می‌کند، یادآور شد؛ صندوق بازنشستگی کشوری برای کارکنان دولت، تأمین اجتماعی برای کارگران، خویش‌فرمایان و کارفرمایانی که توانایی پرداخت حق بیمه را دارند، در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از یک‌سو هر فردی که ساکن دائمی روستاهاست با گواهی شورای محل، و هر فرد ساکن در شهرهای زیر 20 هزار نفر با گواهی شورای شهر می‌تواند از خدمات بیمه اجتماعی بهره‌مند شود.

"در واقع این نوع صندوق بیمه اجتماعی آمده است تا جامانده‌های بیمه اجتماعی را با حمایت دولت بیمه کند و اصل 29 قانون اساسی به همین اشاره دارد".

مدیرکل صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران گفت: همچنین کشاورزانی که به مشاغل 230 گانه مشغولند با تأیید جهاد کشاورزی، قالیبافان با تأیید ادارات صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌های فرش، مشاغل صنایع دستی با تأیید میراث فرهنگی و اتحادیه‌های مربوطه، و مشاغل خانگی با تأییده ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توانند در صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر عضو شوند.

ابراهیمی تصریح کرد: دولت برای کمک به افراد خویش‌فرما حق بیمه آنها را 15 درصد محاسبه کرد و جهت حمایت نیز خودِ دولت جای کارفرما قرار گرفت به‌طوری که 10 درصد حق بیمه را دولت و 5 درصد را بیمه‌شده پرداخت می‌کند.

وی بیان کرد: افراد 18 تا 50 سال می‌توانند با به همراه داشتن تأییده‌های لازم، اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه خود و افراد تحت تکفل به نزدیکترین کارگزاری مربوطه در شهر محل سکونت مراجعه کنند و به عضویت بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر درآیند.

18 تا 50 ساله‌های روستا و شهرهای کوچک می‌توانند به عضویت بیمه روستاییان درآیند

مدیرکل صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران با اشاره به اینکه میزان حق بیمه مشخص بوده و براساس میزان درآمد ماهیانه است، اظهار کرد: ملاک انتخابِ درآمد، خوداظهاری افراد است و برابر با آن حق بیمه پرداخت می‌شود.

ابراهیمی در پایان گفت: افراد با عضویت در این بیمه، از خدمات مستمری، فوتی، از کار افتادگی، پیری و بازنشستگی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/1001

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سراج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
سلام توی نکا بهشهر و گلوگاه نماینده دارید؟
مدیر پایگاه

با سلام


طبق پیگیری انجام شده از صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران، آدرس و مشخصات دفاتر نمایندگی در صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر به نشانی http://roostaa.ir/ در دسترس است

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار