دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
سرپرست دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران:
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان به افراد تحت پوشش و معرفی‌شده ادارات کل بهزیستی و کمیته امداد با کارمزد ۶ درصد با مدت بازپرداخت حداکثر 6 سال از سوی بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، دکتر سیدرحیم بخشی صبح امروز در نشست با مدیران و معاونین اعتباری 4 بانک و موسسه کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید و دبیر کا گروه تخصصی اشتغال استان اظهار کرد: حسب تاکید آقای خیریان‌پور معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کمیته تخصصی با محوریت استانداری تشکیل و روندمعرفی و پرداخت تسهیلات با پیگیری نمایندگان دستگاههای اجرایی معرفی کننده در شعب بانک‌ها و رصد در کمیته اشتغال شهرستان‌ها با محوریت فرماندارانتسهیلشود.

وی افزود: اطلاع‌رسانی دقیق در سطح روستا با استفاده از ظرفیت ۲۳۰۰ دهیاری، بخشداران، پایگاه‌های بسیج و غیره به افراد واجدالشرایط با ارائه مشاوره انجام شده است.

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران گفت: ۱۵۰۰ میلیارد ریال به افراد تحت پوشش و معرفی‌شده ادارات کل بهزیستیو کمیته امداد با کارمزد ۶ درصد با مدت بازپرداخت حداکثر 6 سالتا سقف ۵۰۰ میلیون ریالو همچنین معرفی‌شدگان بنیاد شهید با شرط ایجاد یک شغل به‌ازای هر ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلاتدر چارچوب طرحپرداخت می‌شود.

بخشی با اشاره به اعتبارات بخش کشاورزی اظهار کرد: 25 درصد تسهیلات ابلاغی به متقاضیانرسته دام سبک و سنگین در چارچوب دستورالعمل ابلاغیقابل پرداخت است که می‌تواند در شرایط حساس فعلی و نیاز کشور به گوشت قرمز و تامین شیر مورد نیاز واحدهای لبنی، جلوگیری از مهاجرت به شهرها و متقابلا انجام مهاجرت معکوس به روستاها نقش‌آفرینی کند.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال پایدار، سکونتدر روستاها و ممنوعیتپرداخت به شاغلانو همچنینرصد و آسیب‌شناسی پس از پرداخت در تداوم "راهبرد تدبیراقتصادی آقای حسین‌زادگاناستاندار مازندرانباید مدنظر قرار گرفته و با نظارت فرمانداری‌ها رعایت شود.

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران گفت: متقاضیان به ادارات ذی‌ربط در شهرستان‌ها با راهنماییدهیاران، بخشداران وغیره می‌توانند، مراجعه کنند.

بخشی بیان کرد: به‌دلیل ارسال پرونده‌ها به کارگروه ملی و به‌منظور تسهیل در روند امور، موضوع تفویض اختیار به کارگروهاستانی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار