دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
دیداررئیس وخزانه دار سازمان نظام فنی کاردانی ساختمان با مدیرعامل بانک ملی استان مازندران
جلسه هیات رئیسه سازمان نظام فنی کاردانی ساختمان با ریاست و اعضای اداره امور شعب بانک ملی استان مازندران برگزار شد.

به گزارش آوای خزر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام فنی کاردانی ساختمان جلسه هیات رئیسه سازمان با ریاست و اعضای اداره امور شعب بانک ملی استان مازندران این دیدار که در محل ساختمان بانک ملی استان انجام گردید، ریاست سازمان جناب آقای مهندس سیف پور ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه بانک ملی، رضایت مندی اعضاء و هیات مدیره سازمان را در گرو خدمات مطلوب تراکنش بانکی در کوتاهترین بازه زمانی دانسته است.


در ادامه جلسه، خزانه دار سازمان جناب آقای مهندس اکبری ضمن گزارشی از ارائه تراکنش مالی از طریق خدمات ارائه شده از سوی بانک ملی و مسکلات بوجود آمده در استفاده از دستگاه های خودپردازهای سیار(پوز) و افزایش تسهیلات(وام) به اعضا را بیان داشتند.


همچنین مسئول نظام فنی روستایی مازندران جناب آقای مهندس مومنی، ضمن گزارشی از سامانه نظام فنی روستایی و مشکلات بوجود آمده از سوی سایت بانک ملی در ارائه خدمات به اعضای سازمان، راهکارهای مطلوب جهت رفع مشکلات را بیان نمودند.


در پایان جناب آقای رشیدی ریاست امور شعب بانک ملی مازندران ضمن خیرمقدم و قدردانی از مجموعه سازمان نظام کاردانی ساختمان استان مازندران، هدف تكريم ارباب رجوع و تسهيل در امور مربوط به مشتريان و اعضای آن سازمان در کوتاهترین بازه زمانی را از رسالت بانک ملی عنوان نمودند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جلسه هیات رئیسه سازمان با ریاست و اعضای اداره امور شعب بانک ملی استان مازندران این دیدار که در محل ساختمان بانک ملی استان انجام گردید، ریاست سازمان جناب آقای مهندس سیف پور ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه بانک ملی، رضایت مندی اعضاء و هیات مدیره سازمان را در گرو خدمات مطلوب تراکنش بانکی در کوتاهترین بازه زمانی دانسته است.

در ادامه جلسه، خزانه دار سازمان جناب آقای مهندس اکبری ضمن گزارشی از ارائه تراکنش مالی از طریق خدمات ارائه شده از سوی بانک ملی و مسکلات بوجود آمده در استفاده از دستگاه‌های خودپرداز‌های سیار (پوز) و افزایش تسهیلات (وام) به اعضا را بیان داشتند.

همچنین مسئول نظام فنی روستایی مازندران جناب آقای مهندس مومنی، ضمن گزارشی از سامانه نظام فنی روستایی و مشکلات بوجود آمده از سوی سایت بانک ملی در ارائه خدمات به اعضای سازمان، راهکار‌های مطلوب جهت رفع مشکلات را بیان نمودند.

در پایان جناب آقای رشیدی ریاست امور شعب بانک ملی مازندران ضمن خیرمقدم و قدردانی از مجموعه سازمان نظام کاردانی ساختمان استان مازندران، هدف تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امور مربوط به مشتریان و اعضای آن سازمان در کوتاهترین بازه زمانی را از رسالت بانک ملی عنوان نمودند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار