دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
وزیر صنعت، معدن وتجارت با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها موجب توسعه مناطق می‌شود، گفت: تجارت خارجی ایران در سال گذشته علی رغم تحریم به ۷۵ میلیارد دلار رسیده است.

تجارت خارجی ایران به ۷۵ میلیارد دلار رسید

به گزارش آوای خزر،علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز در جمع خبرنگاران کاشانی ضمن اشاره به تداوم فعالیت شرکت سایپا - سیتروئن کاشان با وجود تحریم‌ها  گفت: سال گذشته بیش از ۱۳۰ هزار دستگاه خودرو در سال گذشته توسط این شرکت تولید شد و امسال نیز در نظر دارد تا تولید خود را افزایش دهد.


او با بیان اینکه ضمن اشاره به برنامه اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: شرکت‌هایی که داوطلب هستند در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات آموزشی انجام دهند وزارت صمت در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را صورت داده است و شرکت سایپا سیتروئن نیز در این زمینه داوطلب شده است که قرارداد آن امروز به امضاء رسید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اجرای برنامه‌ها در قالب مسئولیت اجتماعی به توزیع متوازن خدمات کمک می‌کند، ابراز داشت: در اکثر کشورها این اقدام صورت گرفته و شرکت‌های مختلفی به ویژه در حوزه معادن و شرکت‌های بزرگ در این زمینه ورود پیدا کردند.

او با بیان اینکه نزدیک به ۳۰۰ شرکت در کشور در حوزه مسئولیت اجتماعی ورود پیدا کردند، گفت: این موضوع در راستای رشد منطقه پیرامونی شرکت‌های داوطلب در این زمینه است در حالی که تعهد نسبت به مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها موجب رشد در حوزه‌های مختلف می‌شود.

رزم‌حسینی با بیان اینکه مقرر شده است در طرح مسئولیت اجتماعی اشتغال روستایی و کسب و کارهای کوچک با حمایت شرکت‌های بزرگ ارتقاء پیدا کنند، تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه شدیدی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل شد و فشارهای سنگینی را بخش تولید و به طور کلی اقتصاد تحمل کرد.

او با بیان اینکه با وجود تمامی این شرایط، اما اقتصاد ایران موفق به ۷۵ میلیارد دلار تجارت صادرات و واردات کشور باشد، تاکید کرد: صنعت کشور و آهنگ توسعه اقتصاد کشور متوقف نشده است./باشگاه خبرنگاران
 
انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار