دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
این روزها، مشاوره آنلاین بهترین روش برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های حوزه سلامت و بهداشت فردی به حساب می‌آید. در گذشته‌ای نه چندان دور، افراد برای دستیابی به ساده‌ترین اطلاعات پزشکی و مشاوره در زمینه رایج‌ترین مشکلات سلامتی باید به مطب‌ها و مراکز درمانی مراجعه می‌کردند.

به گزارش آوای خزر،خوشبختانه، پیشرفت فناوری و ظهور اپلیکیشن‌هایی نظیر مشاوره آنلاین پذیرش 24 این روند را تغییر داده است. اکنون، کاربران در کمال آرامش و در هر مکان می‌توانند از مزایای مشاوره پزشکی آنلاین بهره‌مند شوند. برای دسترسی به امکانات قابل توجه سامانه پذیرش 24 و بهره‌مندی از امکان پرسش و پاسخ اینترنتی توصیه می‌کنیم هر چه زودتر اپلیکیشن مربوطه را دانلود و نصب کنید.

معرفی مشاوره آنلاین پذیرش 24

سامانه پذیرش 24 یکی از پیشرفته‌ترین پلت‌فرم‌هایی است که به منظور تسهیل مشاوره آنلاین و ارتقاء وضعیت سلامت جامعه ایجاد شده است. با مراجعه به این سامانه، دسترسی به صدها پزشک متخصص و بهترین مراکز درمانی در سرتاسر نقاط کشور امکان‌پذیر می‌شود.

این پلت‌فرم به کاربران کمک می‌کند سوالات خود را در زمینه‌های پزشکی، سلامتی، دارویی و تغذیه با برجسته‌ترین پزشکان آنلاین به اشتراک بگذارند. در عین حال، بهره‌مندی از امکانات ویژه سیستم نوبت دهی آنلاین پذیرش 24 به کلیه افراد کمک می‌کند در اسرع وقت و بدون اتلاف وقت و هزینه از برترین مراکز درمانی نوبت حضوری دریافت کنند.

به این ترتیب، تعیین وقت مراجعه به بیمارستان‌ها و مطب‌های کشور به ساده‌ترین نحو ممکن انجام می‌شود. سامانه مشاوره پزشکی آنلاین اجتناب از حضور در ازدحام و صف‌های انتظار شلوغ مطب‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. کارشناسان این پلت‌فرم همواره تلاش می‌کنند ساده‌ترین رابط کاربری را در اختیار مخاطبان قرار دهند.

این امر به شما کمک می‌کند تنها با چند کلیک و با سرعت هر چه تمام‌تر به پزشکان آنلاین مورد نظر خود دسترسی یابید. با مراجعه به این پلت‌فرم و بهره‌مندی از امکانات آن می‌توانید کیفیت بالای عملکرد را تجربه کرده و هزینه‌های مشاوره آنلاین و خدمات را مقایسه کنید.

چه سوالاتی را می‌توانیم در پذیرش 24 بپرسیم؟

سامانه مشاوره آنلاین پذیرش 24 زمینه‌های تخصصی متنوعی را پوشش می‌‌دهد. بنابراین، شما می‌توانید کلیه سوالات در زمینه رژیم سلامتی، روانشناسی، مشاوره دارویی، طب سنتی و حوزه‌های تخصصی مختلف را با کارشناسان و پزشکان آنلاین این سامانه در میان بگذارید.

از جمله پزشکان و متخصصان پاسخ‌گو در این پلت‌فرم می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • دکتر پوست آنلاین
  • روانپزشک آنلاین
  • دکتر انلاین کودک
  • دکتر آنلاین ارتوپد
  • دکتر اورولوژی آنلاین
  • دکتر انلاین داخلی
  • متخصص غدد انلاین
  • دکتر دیابت انلاین
  • پزشک متخصص مغز و اعصاب آنلاین
  • دکتر عفونی انلاین
  • متخصص خون
  • دکتر انلاین قلب
  • ویزیت آنلاین دندانپزشکی
  • فیزیوتراپی آنلاین

علاوه بر موارد فوق، گفت‌وگو با مشاور دارویی آنلاین و طرح سوال طب سنتی آنلاین نیز امکان‌پذیر است. به خاطر داشته باشید، موارد یاد شده تنها نمونه‌هایی از زمینه‌های تخصصی در دسترس برای مطرح کردن پرسش در این سامانه به حساب می‌آیند.

به عنوان مثال اگر سوالاتی در زمینه پوست و مو داشته باشید می توانید به سادگی و در بهترین زمان ممکن، تمامی سوالات خود را از مشاوران و متخصصانی که در این مجموعه حضور فعال دارند، در میان بگذارید.

یکی از کلیشه ای ترین سوالاتی که می تواند در این زمینه مورد توجه قرار بگیرد، موضوع عمل یا جراحی بینی گوشتی است.

 

 

 

جراحی بینی گوشتی به دلیل ظرافت هایی که در حین عمل نیاز دارد ، سخت تر از سایر عمل های تلقی میشود. هزینه ی این عمل بسته به نوع بینی گوشتی و نوع جراحی که نیاز دارد طبق نظر متخصص برآورد میشود.در نظر داشته باشید هرگز برای هزینه ی پایین تر در انجام جراحی های زیبایی به خصوص عمل بینی سلامت و زیبایی خود را به خطر نیندازید. در این خصوص نمی توان هزینه عمل جراحی بینی گوشتی را به صورت دقیق محاسبه نمود، بلکه این موضوع نیازمند بررسی و معاینه پزشک دارد.

 

کدام پزشک را انتخاب کنم؟

انتخاب بهترین پزشک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که همواره ذهن کاربران پلت‌فرم‌های مشاوره آنلاین را درگیر می‌کند. سامانه مشاوره پزشکی آنلاین پذیرش 24 با تمهیدات ویژه‌ای این روند را برای مخاطبان خود ساده کرده است.

برای گزینش بهترین پزشک کافی است ابتدا زمینه تخصصی مورد نیاز خود را انتخاب کنید. سپس، فهرستی از پزشکان آنلاین پلت‌فرم پذیرش 24 را مشاهده خواهید کرد.

با کلیک بر روی نام دکتر آنلاین، شما می‌توانید رزومه و سوابق علمی، عملکرد، جوایز و افتخارت پزشک مربوطه را مشاهده کنید. به علاوه، آمار رضایتمندی کاربران از مشاوره آنلاین در کنار نام هر یک از پزشکان ثبت شده است. بررسی این بازخوردها در فرآیند انتخاب پزشک به شما کمک خواهد کرد.

همچنین، شما می‌توانید نام دکتر انلاین مورد نظر خود را در قسمت جستجو تایپ کرده و به سادگی نوبت مشاوره دریافت کنید. توجه داشته باشید، نام پزشک باید به صورت کامل و بدون غلط املایی وارد شود.

 

هزینه مشاوره چقدر است؟

هزینه مشاوره پزشکی آنلاین به زمینه تخصصی مورد نیاز، دکتر آنلاین و نوع مشاوره بستگی دارد. با مراجعه به صفحه مشاوره آنلاین و بررسی فهرست پزشکان به راحتی می‌توانید هزینه مشاوره تلفنی و مشاوره متنی با هر یک از متخصصان را مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه کنید.

لازم به ذکر است، سیستم نوبت دهی آنلاین پذیرش 24 به خودی خود برای این فرآیند هزینه‌ای را دریافت نخواهد کرد. یعنی، پس از ثبت نوبت شما به درگاه ویژه پزشک یا مراکز درمانی مربوطه متصل شده و هزینه تعیین شده را مستقیما به آن‌ها پرداخت می‌کنید.

 

اعتماد و تماس امن 

اعتمادسازی مهم‌ترین اصل برقراری ارتباط با مخاطبان و افزایش میزان رضایت آن‌ها است. کارشناسان مشاور سایت پذیرش 24 همواره برای جلب اعتماد کاربران این پلت‌فرم و حفاظت از حریم خصوصی آن‌ها تلاش می‌کنند.

در این میان، امکان برقراری تماس امن یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی است که محبوبیت مشاوره پزشکی آنلاین از طریق این سامانه را دو چندان می‌کند.

تماس امن به معنای امکان برقراری ارتباط از طریق پلت‌فرم واسط میان کاربران و پزشکان آنلاین است. به این ترتیب، این افراد بدون به اشتراک گذاری شماره تلفن خصوصی خود می‌توانند با یکدیگر به گفت‌وگو بپردازند. این قابلیت برای جلوگیری از مشکلات ثانویه و در جهت حفظ حریم خصوصی پزشک و بیمار طراحی شده است.

در عین حال، محدودیت زمان مشاوره تلفنی برای طرفین مکالمه مفید بوده و از طرح سوالات و موضوعات غیر ضروری و گاه آزار دهنده جلوگیری می‌کند.

 

مشاوره رایگان

سامانه مشاوره آنلاین پذیرش 24 با فراهم کردن زیرساختی برای دریافت کد تخفیف، مشاوره رایگان در حوزه‌های تخصصی گوناگون را امکان‌پذیر کرده است.

به این ترتیب، کاربران این پلت‌فرم در مناسبت‌های مختلف می‌توانند از کد تخفیف صد درصدی سامانه بهره‌مند شوند. از عمده‌ترین مزایای این ویژگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان مشاوره رایگان با پزشک آنلاین قلب و عروق
  • امکان مشاوره با دکتر گوش و حلق و بینی آنلاین رایگان
  • امکان مشاوره با پزشک آنلاین گوارش رایگان
  • امکان مشاوره رایگان چشم پزشکی

 

برخی دستاورد های پذیرش24 

چند نمونه از مهم‌ترین دستاوردهای سامانه مشاوره آنلاین پذیرش 24 عبارتند از:

  • جلب نظر بیش از 500 هزار کاربر فعال
  • رشد هزار درصدی تعداد کاربران تنها در شش ماه تا پایان مهر 98
  • کسب گرید A به عنوان با ارزش ترین استارت آپ حوزه سلامت دیجیتال کشور در اطلس سلامت کشور در سال 97
  • کسب رتبه برتر در فن بازار ملی سلامت کشور در سال 97
  • کسب رتبه نخست بخش منطقه‌ایی رویداد سیلک‌رود در سال 97
  • پیوستن بیش از 300 بیمارستان و مرکز درمانی در کلان شهرها و در دور افتاده ترین مناطق تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، شهرستان‌های یزد، دزفول، گراش استان فارس، دهاقان استان اصفهان، تایباد استان خراسان رضوی، جیرفت و بسیاری نقاط دیگر به پلت‌فرم پذیرش 24
  • پشتیبانی از بیش از  12000 پزشک و مطب در 20 استان کشور
  • عقد قرارداد با دولت در حوزه توسعه کارآفرینی، سلامت الکترونیک و گردشگری سلامت
  • ارائه خدمات به بیش از 15 میلیون نفر در سراسر ایران تا به امروز
  • برنده به انتخاب مردم در بخش سلامت الکترونیک دوازدهمین جشنواره وب و موبایل در سال 1398

 

سخن آخر

سامانه مشاوره آنلاین پذیرش 24 تسهیل روند درمان آحاد جامعه را از مهم‌ترین وظایف و دستاوردهای خود به حساب می‌آورد. توصیه می‌کنیم، شما هم این اپلیکیشن را دانلود و نصب کرده و از امکانات قابل توجه آن بهره‌مند شوید.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار