دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
همزمان با سوم خرداد انجام شد
افتتاح ۴ پروژه بزرگ در شرکت بهپاک بهشهر
همزمان با سوم خرداد ۴ پروژه بزرگ در شرکت بهپاک بهشهر با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار آوای خزر در شهرستان بهشهر؛ مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک بهشهر در افتتاحیه پروژه‌های بزرگ این شرکت اظهار کرد: تهیه و تولید مواد غذایی برای هر کشوری از اهمیت زیادی برخوردار است، در این بین، شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که مواد اولیه تولید مواد غذایی و خوراکی را بر عهده دارند و نقش پررنگی در این زنجیره دارند، بسیار مهم هستند فلذا در کشور ما نیز شرکت‌های مختلفی نسبت به تولید محصولات مهم غذایی اقدام می‌کنند و یکی از مهمترین شرکت‌ها "شرکت صنعتی بهپاک" است.

امیر حمزه توسلی افزود: شرکت صنعتی بهپاک که از سال ۴۷ تاسیس شده دارای کارخانجات پنبه پاک کنی، روغن کشی، پروتئین گیاهی و محصولاتی همچون روغن خام سویا و کلزا و انواع کجاله دانه‌های روغنی، پروتئین و آ‌رد سویا، پروتئین صنعتی، لسیتین را تولید می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این شرکت با استحصال از دانه‌های روغنی مرغوب دنیا با بهترین کیفیت و در شرایط کاملا بهداشتی محصولات متنوعی را تولید می‌کنند، خاطرنشان کرد: کیفیت بالای محصولات تولیدی و دارا بودن شرایط و ویژگی‌های مورد نیاز همیشه مورد قبول مصرف کنندگان در رده‌های صنعتی و خانواده‌ها بوده است فلذا این شرکت تاکنون سیستم‌های استاندارد و مدیریتی ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۲۲۰۰۰ را کسب کرده و مورد رضایت اکثر مشتریان بوده است.

مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک بهشهر در ادامه تصریح کرد: شرکت بهپاک در مراسم‌ها و همایش‌های مختلف تندیس‌های مختلفی مانند: تندیس صنعت سبز، تندیس حامی سلامت، تندیس دیاموند، تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان، تندیس عنوان صنعت برتر و ثبت محصولات در سازمان غذا و داروی ایالات متحده را به دست آورد و ناگفته نماند عملکرد این شرکت باعث شده تا در بورس نیز سهامداران؛ اقبال خوبی به آن نشان بدهند.

توسلی در ادامه به رشد ۶ درصدی نسبت به سود عملیاتی فروش شرکت در سال مالی ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: این اقدام نتیجه مثبت استفاده بهینه از ظرفیت تولید و به تبع آن کاهش قیمت تمام شده و مدیریت هزینه است.

وی عنوان کرد: هزینه‌های مالی شرکت بهپاک در سال ۹۹ با کاهش ۵۳ درصدی و ۵۵۲ میلیارد ریال در سال مالی ۹۸ به ۲۵۸ میلیارد ریال رسیده است ولو سود خالص این شرکت نیز با ۳۰ درصد افزایش از ۴۰۳ میلیارد ریال به ۵۲۵ میلیارد ریال درسال مالی ۹۹ رسیده است.

مدیر عامل جوان شرکت صنعتی بهپاک بهشهر با اشاره به اینکه این شرکت رشد خوبی در فروش محصولات پروتئینی دارد؛ خاطرنشان کرد: از ۳۶ هزار و ۴۸۶ تن در سال ۹۸ به رشد ۴۱ هزار و ۱۷۳ تن در سال سال ۹۹ رسیده ایم.

وی با اشاره به اینکه شرکت صنعتی بهپاک در سه ماهه پایان سال ۹۹ برای هر سهم ۱۶۱۴ ریال سود محقق کرد؛ عنوان کرد: به نسبت دوره قبل رشد ۶۶۲ درصدی داشته و در سال ۱۴۰۰ نیز که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده این شرکت تلاش دارد تا به گسترش خطوط تولید و بالا بردن تولید محصولات خود ادامه بدهد.

"بهره برداری از دستگاه و خط پروتئین ساز وینگر 7"

با توجه به افزایش قیمت فرآورده‌های پروتئینی بالاخص گوشت قرمز و گوشت سفید در طول یکسال اخیر و همچنین نیاز جامعه به تامین فرآورده‌های پروتئینی ارزان قیمت، شرکت بهپاک بعنوان بزرگترین تولید کننده پروتئین گیاهی سویای کشور و با داشتن ۷۵ درصد سهم بازار این محصول با ارزش، نسبت به توسعه خطوط تولید پروتئین ساز خود اقدام نماید.

اما از آنجایی که واردات ماشین آلات پروتئین ساز ضمن ارزبری بسیار زیاد باعث اتلاف زمان زیاد جهت تامین و پرداخت ارز و همچنین ساخت دستگاه از طرف سازنده و حمل و تشریفات گمرکی می‌باشد فلذا این شرکت با تکیه بر تلاش و دانش مهندسان و پرسنل خود و همچنین در سالی که مزین به فرمایش مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی است، اقدام به ساخت و نصب و راه اندازی ماشین پروتئیئن ساز وینگر ۷ کرده است و امروز به بهره برداری رسید.

"افتتاح انبار انواع کنجاله"

انبار انواع کنجاله ظرفیت نگهداری ۴ هزار تن کنجاله را دارد؛ این طرح با توجه به افزایش ظرفیت روغن کشی واحد لورگی از ۵۰۰ تن به ۹۵۰ تن در روز انجام می‌شود و ناگفته نماند با توجه به اجرای پروژه‌های طرح و توسعه جدید در آینده نزدیک در شرکت بهپاک؛ طرح تولید خوراک دام طیور و آ‌بزیان با ظرفیت روزانه ۸۰۰ تن نیاز به انبار و نگهداری انواع کنجاله و نهاده‌های دامی همچون ذرت، جو و گندم کاملا احساس می‌شود و لذا ساخت و بهره برداری از یک واحد انبار ۴ هزار تنی با توجه به الزام و ضرورت ایجاد شده و با دستور مدیر عامل مورد اجرا قرار گرفت و این انبار با عرض ۳۵ متر و طول ۴۸ متر و با ارتفاع متر ۶.۵ ساخته شده و ارتفاع یال وسطی ۱۰.۴۳ متر است این انبار مجهز به خط اصلی انتقال کنجاله از سقف بوده که به خطوط انتقال واحد کنجاله واحد لورگی متصل می‌شود.

"افتتاح پست برق 20 کیلوولتی"

در راستای برنامه‌های توسعه‌ای شرکت بهپاک، تاسیس پست جدید ۲۰ کیلوولتی تامین برق مورد نیاز انبار‌های جدید، ایستگاه پمپاژ تخلیه و بارگیری مخازن روغن به بهره برداری رسید.
ظرفیت این پست ۲۰ کیلوولت حدود ۱۰۰۰ کیلوولت آمپر است و جهت ارتباط با پست‌های دیگر کارخانه، خطوط تولید و سالن پروژه‌های مذکور نیز کانال برق زیر زمینی آدم رو به طول ۳۵۰ متر احداث شده است و کلیه کابل کشی‌های فشار متوسط ۲۰ کیلوولت، فشار ضعیف ۴۰۰ ولت و کابل‌های شبکه و دوربین مداربسته، روشنایی و تلفن داخلی از داخل کانال برق انجام شده است.



"راه اندازی سرویس FTTH"

با توجه به سیستم ارتباطی پر سرعت (فیبر نوری) در فضای کارخانه به طول ۳۰۰۰ کیلومتر در ۱۱ ایستگاه مجزا، اتصال خطوط ارتباطی شرکت به اینترنت و خطوط ارتباطی کشور در دستور کار قرار گرفت و با راه اندازی سرویس FTTH سرعت ارتباطی تبادل اطلاعات بین کارخانه و دفاتر شرکت و سازمان‌های مرتبط چند برابر و حداکثر تا ۱۰۰ مگابایت افزایش یافت.
فلذا با استفاده از تجهیزات جدید سرعت ارتباطی به ۲۰۰ مگابایت افزایش خواهد یافت که این اقدامات به افزایش سرعت سامانه‌های ارتباطی شرکت نیز منجر می‌شود.

شرکت بهپاک بهشهر چرخ تولید را سر پا نگاه داشت

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور نیز در آیین افتتاحیه پروژه‌های شرکت صنعتی بهپاک بهشهر، اظهار کرد: بسیج خود را مکلف به حمایت از تولید دانسته و در واحد‌های تولیدی و صنعتی برای تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی) تلاش می‌کند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی حسین رعیتی فرد افزود: ما وظیفه مان تولید است و از تمام کسانی که در امر پشتیبانی اند تقاضای همکاری و همدلی داریم تا شعار سال محقق گردد فلذا شرکت بهپاک با وجود اینکه موانع زیادی پیش رویش قرار دارد هر روز به دنبال توسعه و تولید می‌باشد و انشالله با روی کار آمدن دولت انقلابی، موانع و مشکلات تامین مواد اولیه مرتفع و مجوز‌های لازم اخذ گردد.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج کارگری به عنوان سرباز نظام در کنار تولید کنندگان ایستاده است، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، اما باقدرت پشت کارآفرینان و تولیدکنندگان اقتصادی می‌ایستیم و در شرایطی که ویروس کرونا مشکلاتی برای حوزه اقتصادی کشور ایجاد کرده است تلاش خواهیم کرد تا این موانع برداشته و فعالین اقتصادی کمبودی در تامین کالا‌های مورد نیاز خود نداشته باشند.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پایان با توجه به شعار سال جاری تاکید کرد: تولید شاخصه‌هایی دارد که بایستی تمام ظرفیت‌های جامعه را به کار گرفت تا بتوانیم از جنگ اقتصادی دشمن و این پیچ تاریخی به خوبی گذر کنیم.
انتهای پیام/۱۰۰۱
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار