دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران در پاسخ به آوای خزر اعلام کرد
مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران با بیان اینکه 50 درصد جامعه هدف این صندوق بیمه شده‌اند، گفت: 25 هزار خانوار زیرپوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان در سیل اخیر خسارت دیدند.
تحقق 50 درصدی بیمه اجتماعی کشاورزان  مازندران/ خسارت 25 هزار خانوار زیرپوشش صندوق بیمه کشاورزان در سیل اخیر
به گزارش خبرنگار آوای خزر از شهرستان ساری، محمد ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به شرح وظایف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اظهار کرد: بیمه اجتماعی کشاورز، روستایی و عشایر همواره دغدغه مسئولان نظام بوده تا برای آحاد جامعه امنیت خاطر ایجاد شود.

وی افزود: باید زحمات افرادی که فاقد شغل هستند از سوی مسئولان امر ارج نهاده و خدماتی به آنها ارائه شود تا این اقشار از مزایای بازنشستگی و بیمه اجتماعی برخوردار باشند.

وی افزود: بیمه عشایر و روستایی به عنوان کارفرمای این افراد است که تنها 5 درصد حق بیمه را بیمه‌شدگان پرداخت می‌کنند و بقیه را دولت برعهده دارد.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به اینکه در سیل اخیر اقدامات مناسبی انجام شده است، گفت: تاکنون 2 هزار و 600 غذای گرم و بیش از هزار سبد کالا به ارزش یک میلیارد و دویست هزار تومان را به آسیب‌دیدگان پرداخت کردیم.

این مسئول بیان کرد: به دلیل سیل اخیر در مازندران به دولت پیشنهاد دادیم که 5 درصد حق بیمه آسیب‌دیدگان مربوط به سال 98 را در شهرستانهای ساری، میاندرود، بابلسر، سیمرغ، بهشهر، نکا و گلوگاه به مدت یکسال پرداخت شود تا آسودگی خاطری برای آنها باشد.

تحقق 50 درصدی بیمه اجتماعی کشاورزان  مازندران/ خسارت 25 هزار خانوار زیرپوشش صندوق بیمه کشاورزان در سیل اخیر

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آوای خزر مبنی بر اینکه تعداد افراد آسیب‌دیده از سیل در جامعه هدف چند نفر و میزان بیمه‌ای که دولت باید برای 5 درصد سهم آنها واریز کند چقدر است، گفت: 25 هزار خانوار در سیل اخیر آسیب دیدند و حق بیمه یکسال آنها(5 درصد) به مبلغ 16.5 میلیارد تومان است که به دولت درخواست دادیم برای کمک به آنها این اقدام صورت بگیرد.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران با بیان اینکه خدمات خوبی از سوی بیمه عشایر ارائه شده است، افزود: یکی از این موارد تقسیط حق بیمه بیمه‌شدگان است، سبد کالا را در آستانه نوروز در اختیار مستمری‌بگیران قرار دادیم، عیدی آنها نیز در سال 97 حدود 400 هزار تومان بوده است.

ابراهیمی همچنین در پاسخ به این سوال خبرنگار آوای خزر که تعداد افراد تحت پوشش صندوق و جامعه هدفی که باید زیر پوشش قرار بگیرند چند نفر است، اعلام کرد: در استان بالغ بر 95 هزار خانوار عضو صندوق بیمه روستائیان، عشایر و کشاورزان هستند که 4 هزار نفر از مزایای بیمه بازنشستگی، فوتی و ... استفاده می‌کنند.

وی افزود: 50 درصد جامعه هدف زیر پوشش قرار گرفتند و الان 95 هزار بیمه‌شده داریم اما جمعیتی که می‌توانند از خدمات ما بهره‌مند شوند، حدود 94 هزار نفر هستند که باید مسئولان محلی در این امر به کمک بیایند تا بیمه اجتماعی گروه هدف پیش‌بینی شده را تقبل کنیم.

اخبار مازندران


انتهای پیام/ 1354

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار