دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
رپورتاژ آگهی/
کویل dx مانند مبدل‌ سرمایش استفاده شده در هواساز و پنل داخلی کولرهای گازی اسپلیت مبردهایی چون R-22 و R134a به طور مستقیم داخل لوله‌ها تبخیر می‌شوند.

 

کویل dx مانند مبدل‌ سرمایش استفاده شده در هواساز و پنل داخلی کولرهای گازی اسپلیت مبردهایی چون R-22 و R134a به طور مستقیم داخل لوله‌ها تبخیر می‌شوند. تبخیر مبرد سبب خنک شدن هوای محیط و رطوبت زدایی می‌گردد. عملکرد آن طوری است که مبرد به یک توزیع کننده وارد و به گونه یکنواخت بر سطح لوله‌های مسی پخش می‌شود. تراکم پره‌ها حدود 12 تا 18 در هر اینچ می‌باشد، معمولا کویل dx به صورت چهار ردیفه کاربرد دارند. آرایش گذر هوا و مبرد در این مبدل‌ها به شکل ترکیبی از جریان ناهمسو و متقاطع می‌باشد، معمولا هدر تخلیه در قسمت ورودی هوا قرار می‌گیرد.

کویل dx

 موردی که در عملکرد مبدل‌ها تاثیرگذار است پخش مبرد و قرارگیری آن روی مدارهای مختلف خواهد بود. بخار مبرد تبخیر شده حدود 10 تا 20 درجه فارنهایت اشباع می‌گردد تا از جاری شدن مایع مبرد در کمپرسورهای رفت و برگشتی و آسیب زدن به‌ آن‌ها جلوگیری کند، در نتیجه بخار مبرد توسط هدر وارد لوله مکش می‌شود.

شیوه کارکرد کویل‌های dx

در سیستم‌های مجهز به مبدل dx، هوا از طریق مبرد در حال عبور از لوله‌های کویل dx سرمایشی دارای پره سرد و خنک می‌شود. حرارت از هوا گرفته و توسط 3 حلقه انتقال حرارت به فضای بیرون خالی می‌گردد. مرحله اول، فن هوای تعیبه شده درون سیستم را روی اواپراتور به جریان می‌اندازد که در نهایت هوا حرارت خود را به مایع مبرد منتقل می‌کند. مرحله بعدی طوری است که بخار مبرد توسط یک کمپرسور تبریدی، از اواپراتور به سمت کندانسور برده می‌شود و دوباره به صورت مایع مبرد آن را به اواپراتور باز می‌گرداند. فن کندانسور هوای بیرون را در امتداد کندانسور به جریان می‌اندازد و جابه‌جایی حرارت از مبرد بعد از عبور از شیر انبساط که میان کندانسور و اواپراتور قرار دارد، خنک و به مایع تبدیل می‌گردد.

کاربرد کویل dx

کاربرد کویل‌های دی ایکس به دلیل حذف قسمت زیاد کانال کشی و لوله کشی‌ها در سیستم‌های تهویه مطبوع در حال افزایش می‌باشد. دلیل کاربرد زیاد این کویل‌ها نصب آسان و پیرو آن کاهش هزینه‌های استفاده از سیستم است. همان‌طور که می‌دانید از کویل dx در هواسازها، اسپیلت ها، داکت اسپیلت ها، سیستم‌های اسپیلت مرکزی، چیلرهای تراکمی، پکیج یونیت و پمپ‌های حرارتی با موتور گازسوز استفاده می‌شوند. از این کویل‌ها در فضاهایی چون ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، هتل‌ها، کارخانه‌های تولید مواد شیمیایی، واحدهای صنعتی و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی قابل بهره‌گیری است.

فواید سیستم‌های دارای کویل dx

  • ناچیز بودن اختلافات نسبت به دیگر سیستم‌های رایج
  • کارکرد سرمایشی نیرومند
  • کم بودن هزینه‌های عملیاتی
  • زمان کوتاه جهت راه‌اندازی سیستم
  • مونتاژ آسان و هزینه بسیار کم مونتاژ
  • قابلیت تامین گرمایش و سرمایش با سیستم اسپیلت مرکزی
  • از بین بردن یخ زدگی کویل‌های هواساز
  • مصرف انرژی پایین
  • سرو صدای کم
  • عمر مفید و طولانی

مزایا معایب مبدل‌های dx

هزینه‌های سرمایه‌گذاری بعضی اوقات از سیستم‌های رایج بالاتر است. در حالت سرمایشی هنگام فعالیت سیستم راندمان دستگاه افت می‌کند. اتلافات ظرفیت در زمان کار سیستم در حالت سرمایشی و گرمایشی صورت می‌گیرد. این معایب با افزودن بعضی مواد مثل کویل‌های گرمایشی برقی و آب گرم به سیستم بهبود پیدا می‌کنند. برای دستیابی به اطلاعات تکمیلی در خصوص مزایا و معایب کویل dx میتوانید با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.

سیم پیچ های مبدل dx

سیم پیچ‌های کویل dx با انبساط بدون واسطه در دستگاهای متفاوت خنک کن هوا و رطوبت زدایی کاربردی است.این سیم‌ها برای واحدهای VRV خنک کننده‌ی ایده آلی می‌باشند. تولید سیم پیچ ها با مناسب‌ترین و مرغوب ترین مواد اولیه جهت تامین نیازهای مبرد شکل گرفته است. مبدل dx از جنس آلومینیوم و فولاد زنگ نزن تولید می‌شود، همچنین دارای ضمانت است تا عملکرد بی همتایی را به متقاضیان ارائه دهد. شرکت کویل dx سازنده و تولید کننده انواع مبدلهای پوسته لوله جهت کاربری در برج خنک کننده، هواساز، کندانسور، منبع کویلدار و تجهیزات مشابه میباشد.

انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها