دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲

به گزارش آوای خزر، مصطفی طاهری درباره ارزان‌فروشی در صادرات میلگرد، گفت: اکنون در برخی موارد با وجود اینکه برق و انرژی مصرف شده و فولاد به میلگرد که محصولی با ارزش‌تری است تبدیل می‌شود، میلگرد با قیمت پایین‌تری نسبت به داخل، به سایر کشورهای به فروش می‌رسد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: این موضوع دلایل مختلفی دارد از جمله آنکه کشورهای مقصد که به دنبال واردات مواد خام و نیمه خام فولادی هستند، عوارضی برای واردات  شمش فولاد در نظر نمی‌گیرند بنابراین شمش با همان قیمتی که در ایران وجود دارد، وارد کشور مقصد می‌شود اما از آنجا که کشورهای مقصد برای واردات میلگرد که محصولی نهایی است، عوارض وضع می‌کنند، میلگرد با قیمت پایین‌تری به آنها ارائه می‌شود که با وضع عوارض، واردات برای کشورهای مقصد از نظر اقتصادی به صرفه باشد.

وی با بیان اینکه برای جبران این موضوع ما باید برای صادرات مواد خام خود عوارض وضع کنیم،  اضافه کرد: در بررسی‌ها و پیگیری‌ها مشخص شد که در برخی موارد به دلیل ایجاد انگیزه برای کشورهای خارجی و جبران عوارض، میلگرد ارزانتر از داخل عرضه می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم درباره برخی خبرها مبنی بر اینکه در طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد که در کمیسیون صنایع و معادن بررسی شده و در حال حاضر در نوبت بررسی در صحن علنی است، فولاد قیمت‌گذاری شده، توضیح داد: در این طرح فولاد در بورس عرضه می‌شود بنابراین قیمت‌گذاری انجام نمی‌شود. براساس این طرح کمیته فولاد که مشتکل از اعضای مختلف است، قیمت پایه فولاد را تعیین می‌کند اما عرضه فولاد در بورس و براساس قوانین حاکم در آن است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه سقفی برای قیمت فولاد در طرح کمیسیون صنایع و معادن در نظر گرفته نشده، تصریح کرد: در حال حاضر تولیدات فولادی به صورت کامل در بورس عرضه نمی‌شود؛ به طور مثال در سال‌های 99 و 98 تنها 25 درصد از برخی محصولات فولادی در بورس عرضه و مابقی در بازار سیاه عرضه شد./خانه ملت

انتهای پیام/1005

برچسب ها: فولاد ، مصطفی طاهری
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار