دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵
دیدگاه/ حسن ابراهیمی کارنامی
آمده‌ام برای پیشرفت شهرم/ افق 1404 باید مبنای انتخاب باشد
سند چشم انداز افق 1404 خیلی دور نیست. برای تحقق جایگاه ترسیم شده ایران در این سند مهم، باید انتخاب درستی داشته باشم. باید بدانیم چه فرد یا افرادی برای کشور در رسیدن به قله های افتخار، اصلح هستند.

آمده‌ام برای پیشرفت شهرم/ افق 1404 باید مبنای انتخاب باشدآوای خزر – دیدگاه/ حسن ابراهیمی کارنامی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ساری با کد 127: انتخابات عرصه ای است که هر فردی می تواند با تکیه بر اعتماد و اعتقاد درونی وارد آن شود، میدانی است به وسعت تمامی تفکرات و سلایق. دریایی است پر از زیبایی ها و دیدنی ها و اتفاقی است که در هر جای جهان برای تصمیم سازیها و راهبردها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

انتخابات معنای بارز دموکراسی و استفاده از حقی است که قانون برای تعیین سرنوشت یک روستا، شهر و کشور به آحاد مردمان آن سامان، تقدیم کرده است.

در این آزمون بزرگ، من نیز به عنوان یک کاندیدای شورای شهر آمده‌ام تا به پیشرفت شهری که دوستش دارم کمک کنم. ساری پر از ظرفیتهای فراوان برای رشد و بالندگی است. اقداماتی که آغاز شده، باید با سرعت و توان مضاعفی ادامه یابد. مطالبات مردم در نظر گرفته شود. هیچ محله ای با دیگر محله تفاوت نداشته باشد و مناطق کم برخوردار نیز از امکانات مناسب همانند مرکز شهر بهره مند شوند.

پروژه ها در خدمت مردم و با همفکری و مشورت ساکنان هر منطقه صورت بگیرد؛ این موضوع به جلب مشارکت مردمی می انجامد. باید با مردم صادق باشیم و آنها را در تصمیم سازی ها و تصمیم گیریها دخیل کنیم. مردم با اعضای شورا نباید غریبه باشند و باید فاصله مردم با مدیران حاضر در پارلمان شهری را کم کرده و به صفر برسانیم.

مردم شهر ما از قول ها و وعده های نافرجام و بی اساس خسته شده اند. مردم از شعارهای رنگارنگ خسته‌اند، نیاز به آرامش، هوای تازه و یکرنگی و صمیمتی دارند که با کار و تلاش اعضای شورا برایشان رقم می خورد.

شوراها باید در سایه آیه شریفه "و امرهم شورا بینهم" به معنای واقعی به شور و مشورت توجه کنند. تک‌روی در یک مجموعه نه تنها هیچ امتیازی ندارد بلکه عامل انحلال بسیاری از شوراهای شهر همین تک‌روی ها و پنهان کاریهاست.

مردم از اعضای شورا می خواهند که بر سر عهد و پیمان خود بمانند و این خواسته‌ی زیادی نیست بلکه مطالبه به حق و شاید ابتدایی ترین مطالبه مردم است. طبیعتاً آنها مدیران شهر خود را انتخاب کردند تا به مطالباتشان پاسخ داده شود.

باید درب شورا همواره به روی شهروندان باز باشد و هیچ مراجعه کننده ای بدون جواب از شورا بیرون نرود. باید با مردمان خود شفاف و روراست باشیم. باید درب های سخت و سنگین را به کناری بگذاریم و مردم اعضای شورا را در اتاق های شیشه ای ببینند. باید از طریق شفافیت در عملکرد و چهره به چهره شدن با مردم، راه هرگونه رانت و فساد اداری را بست و تنها و تنها به قانون پناه برد.

شهر ساری با مشارکت مردم روز به روز پیشرفت خواهد کرد. اگر شهروندان ببینند که اعضای شورای شهر در کنار هم و به صورت جهادی و گروهی کار می کنند و وارد حواشی نمی شوند، آنگاه با تمام وجود در طرح های عمرانی و فرهنگی مشارکت خواهند داشت.

آمده‌ام برای پیشرفت شهرم/ افق 1404 باید مبنای انتخاب باشد

مردمان هر شهری به طور طبیعی دارای افکار و سلایق  گوناگونی هستند و هر کدامشان توانمندیهای منحصر به فردی دارند. اعضای شورای شهری که تحول‌خواه و توسعه‌خواه باشند؛ باید با مدیریت صحیح، منابع انسانی را برای شهری بالنده و مترقی گرد هم بیاورند و از آنها طرح و برنامه و پیشنهاد بخواهند.

جرأت، جسارت، و شجاعت و پیگیری کردن مطالبات مردمی باید در یک عضو شورای شهر وجود داشته باشد. فهم عمومی و درک و منطق بالایی نسبت به امورات شهری داشته باشد و مسائل را با سهل انگاری خود، پیچیده نکند.

از آنجا که شورا یک نهاد برآمده با رأی و خواست مردم است، عضو شورا باید در کنار مردم و برای مردم باشد. و پس از انتخاب شدن، شعارهای انتخاباتی خود را مرور و در جهت عمل به تک تک آنها تلاش کند.

من نیز با عنایت به این مسائل وارد عرصه انتخابات شدم تا به مردم شهرم خدمت کنم و اگر موفق به کسب آرای مردمی نشدم؛ با احترام به آرای مردمی در سنگری دیگر به خدمت ادامه دهم.

جمعه 28 خردادماه 1400 فرصت حضور در آزمون دیگری برای ملت ایران است، در این آزمون هم رییس دولت سیزدهم را باید تعیین کنیم و هم اعضای شوراهای شهر و روستا را. مردم ما همواره ثابت کردند که راه عبور از گذرگاههای سخت، و هموار کردن مسیر پیشرفت را به خوبی می دانند و در دل تحریم ها و تهدیدها، بهترین حماسه را رقم می زنند.

28 خرداد 1400 نخستین انتخاب ریاست جمهوری و شوراها در گام دوم انقلاب است. باید به چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 توجه کنیم و بدانیم ایران قرار است در این چشم انداز در چه جایگاهی قرار داشته باشد و ما برای تحقق اهدافی که در این سند مهم کشور تدوین شده است، باید چه کسی را به عنوان رئیس دولت آینده و چه کسانی را به عنوان خادمان مردم در شهرها و روستاها انتخاب کنیم.

در این عرصه بزرگ و ملی، نیاز به مشارکت آحاد مردم داریم. همه آنهایی که حق قانونی برای رأی دادن دارند، 28 خرداد پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و فارغ از هر حزب و گروهی به فرد اصلح رأی دهند. به امید ایرانی آبادتر و بانشاط تر.

انتهای پیام/1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها