دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا:
قطعاً رأی همه افراد در سرنوشت کشور تأثیرگذار است
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا صبح امروز در شعبه ۱۷ شهرستان رامسر رای خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اعلام کرد که قطعاً رأی همه افراد در تعیین سرنوشت کشور تأثیرگذار است.
به گزارش آوای خزر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا صبح امروز جمعه ۲۸ خردادماه در شعبه ۱۷ شهرستان رامسر رای خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام تسخیری در حاشیه حضور در پای صندوق رای، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در ساعت‌های اولیه رای، گفت: امروز مردم به نیابت از حاج قاسم و همه شهدای مدافع حرم در پای صندوق رای حضور پیدا می‌کنند و این نشان دهنده پیوند ناگسستنی مردم با نظام و امام امت است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: به فضل الهی با شعور و شوری که مردم پای صندوق آمدند، به مدعیان دموکراسی دنیا نشان خواهند که همچنان پای کار نظام و انقلاب هستند.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که رسانه‌های معاند و بیگانه ماه‌ها و بلکه سال‌ها در تلاش بودند تا مردم را از انتخابات دلسرد کنند، و همچنین فرق صندوق رأی و صندوق میوه را تشخیص نمی‌دهند ادامه داد: ملت ایران اسلامی مثل سال‌های گذشته با معرف و با بصیرت پای صندوق رأی حاضر خواهند شدو اجازه نمی‌دهند دشمنان برایشان تعیین تکلیف کنند.

قطعاً رأی همه افراد در سرنوشت کشور تأثیرگذار است

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمان رای اضافه کرد: قطعا رای مردم  اثرگذار و تعیین کننده برای کشور خواهد بود.  

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با ابراز امیدواری از اینکه انتخابات خیرات برا‌ی کشور در پی داشته باشد، افزود: خدای متعال همان طوری که به صبر و استقامت مردم نصرت داد به رای‌های مردم نیز برکت می‌دهد و ان شاء الله با انتخاب اصلح یک دولت جوان مومن انقلابی شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها