دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در پاسخ به آوای خزر اعلام کرد
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اعلام اینکه 860 میلیارد ریال از مشترکان خانگی و دولتی و شرکت‌های این استان طلب داریم، گفت: 600 میلیارد تومان نیز به پیمانکاران بدهی داریم و علیرغم این، در خدمت‌رسانی به شهروندان در مواقع لزوم همه پای کار هستند و در زمینه تجهیزات شبکه برق در زمان حوادث غیرمترقبه شرایط ایده‌آل و حتی بیش از نیاز داریم.
نشست

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، قاسم شهابی صبح امروز در نشست خبری ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده مازندران که در سالن شماره 2 استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: از 25 اسفندماه 97 برای وقایع احتمالی ناشی از برف آمادگی داشتیم اما با اعلام هشدارهای سیل، با 85 تیم عملیاتی در قالب 350 نیرو آماده اجرای عملیات بودیم.

وی با اشاره به سیل 27 اسفندماه 97 که 713 روستا مشکل برق داشتند، افزود: در این روز با تلاشی که انجام دادیم برق همه روستاها وصل و اما در 121 روستا قطع برق ماندگار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه در سیل دوم بیشتر در مناطق کوهستانی درگیر کار شدیم، تصریح کرد: 60 تیر برق در سیل دوم شکسته شد که به کمک سنگ‌شکن‌ها و تجهیزات آنها مسیر را برقدار کردیم.

شهابی با اعلام اینکه مجموعا در سیل اخیر مازندران 530 تیربرق آسیب دید، گفت: تنها در این بخش 4 میلیارد و 700 میلیون تومان خسارت داشتیم و برای مرحله جدید نیاز به کاشت تیر برق‌های بیشتری است جون برخی مسیرها در سیل از بین رفته و مسیرهای جدیدی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه 8 میلیارد و 200 میلیون تومان به صورت مستقیم به شبکه برق‌رسانی استان خسارت وارد شده است، افزود: 22 میلیارد تومان نیاز داریم تا پایداری مسیر ایجاد شود و این موضوع را به تهران اعلام کردیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با تاکید بر اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از حوادث احتمالی انجام می‌شود، گفت: در سال گذشته 25 میلیارد تومان را برای مقاوم‌سازی شبکه درخواست کردیم اما با توجه به شرایط مالی، تنها 5 میلیارد تومان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: 25 درصد شبکه برق مازندران فرسوده است و باید بازسازی شود تا حوادث احتمالی را نداشت باشیم و شبکه پایدار شود.

* میزان مطالبات و بدهی‌های شرکت توزیع برق مازندران

شهابی در پاسخ به سوال آوای خزر درباره مطالبات و بدهی‌های شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد: 86 میلیارد تومان از مردم و نهادهای دولتی طلب داریم و میزان بدهیها به پیمانکاران به 60 میلیارد تومان رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در پاسخ به دیگر سوال آوای خزر درباره اینکه باتوجه به حجم خسارت‌ها آیا در تجهیزات و ماشین‌آلات کمبود داریم یا خیر؟ اظهار کرد: علیرغم شرایط اقتصادی، موجودی انبار به 7 برابر رسیده است و خوشبختانه در این بخش هیچ مشکلی نداریم حتی فروشنده‌های استان و کشور اعلام کردند که لوازم را در اختیار شرکت قرار بدهند اما نیازی نبود.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به سیل در اهواز و گلستان نیز چند دستگاه ماشین کمک‌دار به همراه نیروهای امدادی اعزام شدند.

شهابی در پایان از خدمات شبانه‌روزی پیمانکاران و همکاران خود در مدیریت سیل و پایدارسازی شبکه برق مناطق سیل‌زده قدردانی کرد و گفت: از هم اکنون برای مقابله با حوادث احتمالی برق در تابستان آمادگی داریم.

به گزارش آوای خزر، در ابتدای این نشست، کلیپی از فعالیت‌های شرکت توزیع برق مازندران در سیل اخیر به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار