دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
سخنگوی کاخ سفید در توضیح اقدام علیه وب سایت های ایرانی گفت: مسدود سازی برخی سایت‌های ایرانی اقدامی از طرف وزارت دادگستری است و در هماهنگی با بخش‌های دیگری که در حال مذاکره با ایران هستند، نبوده است.

به گزارش آوای خزر، کاخ سفید معتقد است که با آغاز عقب نشینی نیروهای خود در افغانستان از افزایش خشونت علیه نیروهایش در امان مانده است.

در همین رابطه جن ساکی سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: از فوریه (بهمن) 2020 روند افزایشی حملات به نیروهای آمریکایی متوقف شد ، ما همچنین ارزیابی می کنیم که اگر شروع به کاهش خشونت نمی کردیم حملات علیه ما پس از اول ماه مه (11 اردیبهشت) افزایش می یافت، زیرا این همان چیزی بود که طالبان به وضوح اعلام کرده بود.

ساکی همچنین از اظهارنظر درباره گزارش های رسانه ای مبنی بر اینکه اکنون جامعه اطلاعاتی ایالات متحده پیش بینی می کند که دولت افغانستان ممکن است ظرف شش ماه پس از خروج آمریکا سقوط کند، امتناع ورزید.

سخنگوی کاخ سفید علاوه براین در پاسخ به تاثیر انسداد برخی سایت‌های خبری ایرانی بر مذاکرات وین گفت: ما همچنان در حال مذاکره مربوط به توافق هسته‌ای هستیم که فعلا شش دور آن را به پایان رساندیم و هیات‌های مذاکراتی به پایتخت‌های خود بازگشته‌اند.

ساکی افزود: حرکت در مسیر حل دیپلماتیک را به نفع خودمان می‌بینیم و امیدواریم دیگرانی که در این میز قرار دارند، هم اینگونه ببینند.

سخنگوی کاخ سفید در توضیح اقدام علیه وب سایت های ایرانی گفت: مسدود سازی برخی سایت‌های ایرانی اقدامی از طرف وزارت دادگستری است و در هماهنگی با بخش‌های دیگری که در حال مذاکره با ایران هستند، نبوده است.

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها