دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
جهاد مرز نمی‌شناسد
خدمت در +60 درجه
جهاد مرزبندی ندارد. هرجا که نیاز به تلاش و خدمت برای آرامش مردم باشد، سنگر مبارزه است، گرچه یک نيروگاه برق باشد که یک تیم تخصصی و مجرب پس از انجام تعمیرات غیرمترقبه آن‌هم در دمای +60 درجه، آن را به مدار تولید بازگردانند.

به گزارش آوای خزر از ساری، نیروگاه سیکل ترکیبی نکا که در سال 1358 تأسیس شد، دارای ظرفیت اسمی 2214 مگاوات است. این نیروگاه در طول سال شاهد تجهیز یا تعمیر واحدهای مختلف توسط نیروهای متخصص داخلی است تا مدار تولید باکیفیت و قدرت مناسب روشنی‌بخش خانه‌ها و محیط‌های کسب و کار مردم باشد.

عملیات راه‌اندازی مجدد واحدها در شرایطی که با مشکل مواجه شوند؛ با حساسیت بالایی دنبال می‌شود. به گفته مدیر امور بهره‌برداری نیروگاه بخار نکا، در جدیدترین تلاش جهادی پرسنل نیروگاهی، اجرای عملیات سخت جهت راه‌اندازی واحد یک بخار نیروگاه نکا انجام شد.

سيدابوالقاسم محمدي تصریح کرد: در پي نشتي شدید بخار از واشر درپوش هیتر 4 واحد یک و افزايش تلفات آب در بويلر، با هماهنگی مركز كنترل شبكه برق كشور، واحد یک بخار جهت بررسی و رفع اشكال از مدار تولید خارج شد.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز شديد شبکه برق كشور در روزهاي گرم تابستان و پيك مصرف و ضرورت در مدار بودن واحدها، همکاران ما در دمای حدود 60 درجه سانتي‌گراد و رطوبت بالاي محيط كار در شرايطي بسيار سخت و دشوار فعاليت‌هاي تعميراتي را به‌سرعت آغاز كردند و در كوتاه‌ترين زمان ممكن 4 لوله در بخش رهیت 2 و یک لوله در سوپرهیت 4 تعویض، و دو لوله در سقف بویلر ترميم شد و پس از انجام تعميرات غیرمترقبه در شرايط دشوار محيط كار به شبکه سراسری برق كشور پیوست.

مدیر امور بهره‌برداری نیروگاه بخار نکا در بخش دیگری از گفتگو بیان کرد: هم‌زمان با فعاليت‌هاي بخش بويلر، کولر آب سرویس ضلع شمالی و جنوبی نيز رفع نشتی و 15 لوله پلاک شد و واحد پس از حدود 34 ساعت تلاش شبانه‌روزي و مداوم به مدار تولید پیوست. 

نیروگاه شهیدسلیمی نکا با ظرفیت توليد 2214 مگاوات به‌عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشور، سهم بالایی در تأمين و پايداري شبكه سراسري برق كشور دارد.

تصاویر از محمد یزدانی و علی عظیمی‎‌طوسی از کارکنان نیروگاه نکا

انتهای پیام/1000/سعید منصوری/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار