دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
برای نخستین‌بار و در حمایت از برنجکاران انجام شد
«بینج» در گویش مازندرانی به معنی برنج (شلتوک برنج) است، این نام با مسمی سالهاست که همچون موسیقی دلنشینی برای کشاوزران مازندرانی، حیات و طراوت را به ارمغان آورده است.

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، سامانه بینج‌بار با هدف ارتباط مستقیم بین خریداران با برنج‌کاران مازندران و حذف واسطه‌ها، دستیابی به محصول اصل تضمیمنی و باکیفیت، ظهر امروز دوشنبه با حضور علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران و معاونان ایشان، ابراهیم قربان‌نژاد رئیس اداره برنج و امیرحسین رضایی مدیر تیم بینج‌بار مازندران، کشاورزان برنج‌کار و خانواده‌های آنها در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

در این مراسم، سامانه بینج‌بار به آدرس الکترونیکی http://www.binjbar.com رونمایی شد و درباره قسمت‌های مختلف آن توضیحات لازم ارائه و به سوالات پاسخ داده شد، در حال حاضر حدود 30 برنجکار عضو این سامانه بوده و تعدادی دیگر نیز منتظر تایید محصولات خود برای عضویت در سامانه هستند.

«بینج‌بار» سامانه‌ای برای خرید برنج اصیل مازندران

 

بینج‌بار، سامانه‌ای برای فروش مستقیم برنج توسط کشاورزان به مصرف کننده نهایی است. استارت آپ بینج‌بار نیز به منظور کمک به اقتصاد کشاورزان منطقه نسبت به راه‌اندازی این سامانه اقدام کرده و قصد دارد تا با فروش مستقیم برنج، سود اصلی را به دست کشاورزان برساند و محصولی با کیفیت و با قیمتی مناسب به مصرف کنندگان عرضه کند.

همچنین استارت‌آپ بینج‌بار با پشتیبانی فنی و آموزشی از کشاورزان عضو، به صورت هفتگی با همه آنها در ارتباط است. هدف این استارت‌آپ این است که با آموزش آخرین راه کارهای کشاورزی دنیا توسط متخصصین کشاورزی، میزان مصرف سموم و کودهای شیمیایی را کاهش دهد و کشتی بهینه‌تر را برای کشاورزان به همراه آورد. این استارت‌آپ امیدوار است که با تلاش شبانه‌روزی خود و حمایت برنجکاران کمک شایانی به رونق کشاورزی و افزایش سطح زیر کشت برنج کشور داشته باشد.

«بینج‌بار» سامانه‌ای برای خرید برنج اصیل مازندران

به گزارش آوای خزر، بینج‌بار با همکاری متخصصان مهندسی کشاورزی دانشگاه کشاورزی مازندران، همه محصولات را با به‌روزترین روش‌های آزمایشی دنیا آزمایش می‌کند. در صورت داشتن استانداردهای لازم و تایید کارشناسان، محصولات را در سایت قرار می‌دهد. همچنین در روز تحویل محصول از کشاورز، از همه محصولات نمونه‌گیری شده و در صورت تایید کارشناس فنی، محصول برای شما ارسال شده و پول کشاورز به صورت نقدی پرداخت می‌شود.

خدمات رایگان !

بینج‌بار به منظور تسهیل در روند خرید و رضایت مشتریان عزیز خدمات رایگان متعددی را در نظر گرفته است:

۱- ارسال رایگان 

ارسال رایگان در حال حاضر فقط برای استان مازندران و شهر تهران می باشد. اما ارسال پستی برای شهرهای دیگر با ۵۰ % تخفیف در نظر گرفته شده است. البته ارسال رایگان به‌زودی در تمام شهرهای ایران امکان‌پذیر می‌شود.

۲- تستر رایگان

به‌ازای هر خرید یک تستر رایگان از همان محصول برای شما ارسال می‌شود.

۳- مرجوعی رایگان

چنانچه پس از مصرف تستر از کیفیت محصول راضی نبودید، می‌توانید با واحد خدمات پس از فروش بینج‌بار (۹۰۸۸ ۲۸۴۲ – ۰۲۱) تماس گرفته و درخواست مرجوعی رایگان دهید.

نکته مهم : برای مرجوعی رایگان به هیچ عنوان نباید بسته‌های اصلی محصول باز شود و فقط پس از مصرف تستر مرجوعی رایگان امکان‌پذیر است. در صورت باز شدن و یا آسیب به بسته‌های اصلی امکان مرجوعی وجود ندارد.

خریدارن بینج‌بار

خریداران بینج‌بار به دو دسته تقسیم می‌شوند:

۱٫خریداران با حجم کم

این دسته از خریداران باید حداقل ۵ کیلوگرم و حداکثر تا ۱ تن سفارش دهند. سفارش این دست از خریداران حداکثر تا ۷ روز کاری در درب منزلشان تحویل داده می‌شود.

۲٫خریداران با حجم بالا

حداقل سفارش این دسته از خریداران باید ۱ تن باشد و برای هماهنگی خرید باید با واحد ثبت سفارش (۹۰۸۸ ۲۸۴۲ – ۰۲۱) تماس حاصل کنند.

چه کسانی بینج‌بار را راه‌اندازی کرده‌اند؟

این سامانه با سرپرستی مهندس امیرحسین رضایی و همکاری مهندس سید محمد محمدی امرئی و خانم سحر تنکابنی راه‌اندازی شده است. در این پروژه جناب مهندس مجتبی آقاجانی به عنوان مدیریت بخش کشاورزی و کنترل کیفیت فعالیت می‌کند. همچنین جناب دکتر احمدی نوذری به عنوان مشاور و منتور، در این مسیر دوتان خود را همراهی کرده است.

«بینج‌بار» سامانه‌ای برای خرید برنج اصیل مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار