دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲

به گزارش آوای خزر، به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، پانزدهمین جشنواره ریور از ۱۰ تیر تا ۳ مرداد در شهر پادوای ایتالیا، سی و هفتمین دوره کارتون کلاب از ۲۱ تیر تا ۲۷ تیر در شهر ریمینی ایتالیا، نهمین جشنواره جهانی انیمیشن سکه طلایی کنستانتین از ۲۱ تیر تا ۲۵ تیر در شهر نیس صربستان، ششمین دوره جشنواره انیمیشن زبات از ۳۱ تیر تا ۳ مرداد در شهر سیسیل ایتالیا و پانزدهمین دوره جشنواره انیمآرت از ۲۹ تیر تا ۳ مرداد در جزیره هایدرا یونان جشنواره‌هایی هستند که انیمیشن «نهنگ سفید» در آن‌ها حضور خواهد داشت.

انیمیشن کوتاه «نهنگ سفید» که پیش از این جایزه بهترین فیلم انیمیشن را از جشنواره فیلم ورشو لهستان و جشنواره فیلم فریمز هند کسب کرده، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. این انیمیشن کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای، موضوعی جهانشمول دارد و روایتگر تلاش مردی تنهاست که در پی یافتن دوستانی است که سالیان پیش در یک حمله هوایی از دست داده است. یک نهنگ سفید تنها نشانه‌ای است که او دارد...

عوامل تولید این انیمیشن عبارتند از نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده: امیر مهران، متحرک‌سازی: جلال نعیمی، طراحی فضا و کانسپت: نعیم آزاد، طراحی شخصیت: ابوالفضل برومندی، آهنگساز: پژمان خلیلی، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی و محمد قاسمی، افکت و کامپوزیت سه‌بعدی: مسعود تقی‌مومنی، کامپوزیت و تدوین: امیر مهران، استوری‌بورد: عمار قنبرزاده، تصحیح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان. برنا جمشیدی، مدل‌سازی سه‌بعدی: محمد شهرابی، ساخت تیزر: آرین وزیردفتری، مجری طرح: استودیو آدورن. پخش بین‌الملل: فهیمه پورقاسم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها